۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

تیمی که ناگهان به لیگ والیبال اضافه شد!

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد دقیقاً یک روز بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر و در سکوت کامل خبری جایگزین پارس مهر فارس شد.
کد خبر : ۲۶۳۰۷۴
صراط: تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد دقیقاً یک روز بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر و در سکوت کامل خبری جایگزین پارس مهر فارس شد.

هفته گذشته مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم انجام شد و نماینده گنبد در جلسه قرعه‌کشی حاضر نبود. در پایان جلسه منوچهر پورحسن اظهار داشت: تعداد تیم های لیگ افزایش پیدا نمی‌کند، اما ممکن است کم شوند. تیم گنبد هم تسویه نکرده و ورودی خود را به فدراسیون نداده است و به همین دلیل ما تیم پارس مهر فارس را جایگزین کردیم.

حالا شرایط تغییر پیدا کرده و این درحالی است هیچ خبری از جایگزین شدن بازرگانی جواهری گنبد بجای نماینده شیراز در سایت فدراسیون منتشر نشده است. به گفته خلیل یگانه مجد، دبیر کمیته مسابقات فدراسیون والیبال، گنبد دقیقا یک روز بعد از مراسم قرعه‌کشی جایگزین نماینده فارس شد و دلیل این جابه‌جایی هم اشتباهی بود که ما انجام داده بودیم که خیلی زود اصلاح کردیم.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد با هدایت عظیم جزیده وارد لیگ خواهد شد. رامین بابایی به عنوان کمک مربی، طاهر آزمون به عنوان مدیر فنی و عبدالجلیل جعفربای به عنوان سرپرست در تیم جواهری گنبد فعالیت خواهند کرد.

فصل جدید رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 12 تیم در یک گروه مقدماتی برگزار می‌شود که در نهایت هشت تیم برتر راهی پلی‌آف خواهند شد و در هفته اول روز چهارشنبه، 29 مهر تیم گنبد در سالن المپیک پذیرای تیم ثامن الحجج خراسان خواهد بود.
منبع: فارس