۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
دلخوری از مادریدی‌ها، عذرخواهی از کریس

بیل: خیلی از هم‌تیمی‌ها شماره‌ام را ندارند

مهاجم ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از این که هیچکسی از رئال مادرید بابت صعود کشورش به یورو ۲۰۱۶ تبریک نگفته بسیار دلخور است.
کد خبر : ۲۶۳۳۴۷
صراط: مهاجم ولزی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از این که هیچکسی از رئال مادرید بابت صعود کشورش به یورو ۲۰۱۶ تبریک نگفته بسیار دلخور است.

گرت بیل مهاجم توانمند و گلزن تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تصریح کرد: روزهای بسیار خوبی را تجربه می‌کنم و از این که همراه با تیم ملی ولز در یورو 2016 حاضر خواهیم شد، سر از پا نمی‌شناسم.

وی ادامه داد: توقع داشتم پس از این که به یورو 2016 صعود کردیم، بسیاری از دوستانم در رئال مادرید به من تبریک بگویند، این اتفاق رخ نداد و حتی وقتی با رونالدو تماس گرفتم نتوانستم با او صحبت کنم و وکیل یا یکی از دوستانش از من خواست صبر کنم و این صبر آنقدر طولانی شد که مجبور شدم تماسم را قطع کنم.

بیل افزود: البته من حرفهای تندی از روی عصبانیت زدم و از رونالدو به خاطر حرفهایم عذرخواهی می‎‌کنم اما واقعا دلخورم و این که خیلی از هم‌تیمی‌ها شماره تلفنم را ندارند دلیل چندان جالبی برای تبریک نگفتن نیست، آنها از طریق رسانه‌ها هم می‌توانستند این کار را انجام دهند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بیل رونالدو