۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
در همدان

میدانی که به "سردار همدانی" تغیییرنام داد

سخنگوی شورای شهر همدان از تصویب نام‌گذاری پروژه جدید تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به نام سردار شهید حسین همدانی خبر داد.
کد خبر : ۲۶۳۵۱۲
صراط: سخنگوی شورای شهر همدان از تصویب نام‌گذاری پروژه جدید تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به نام سردار شهید حسین همدانی خبر داد.

کامران گردان ظهر امروز در حاشیه صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر همدان در راستای ارج نهادن به مقام والای سردار شهید حسین همدانی پروژه جدید تقاطع غیرهمسطح سپاه به نام این شهید مزین می‌شود.

وی با اشاره به نقش بارز سردار شهید همدانی در دوران انقلاب، دفاع مقدس، حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام در فرا مرزهای ایران افزود: وظیفه شورای شهر و شهرداری است که همچون گذشته،‌ در راستای معرفی شهدای شاخص استان و شهر گام‌های موثری بردارند چراکه سردار شهید همدانی از جمله شهدای شاخصی است که نام و یاد این شهید باید زنده نگه داشته شود.

گردان تصریح کرد: نام‌گذاری کوچه‌ها، خیابان‌ها و پروژه‌ها با نام شهدای معزز علاوه بر اینکه در راستای زنده نگه داشتن نام این بزرگواران بوده، همچنین یک اقدام ارزشمند فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز است.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به مصوبه نامگذاری پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه به نام سردار شهید همدانی بیان کرد: کلنگ‌زنی این پروژه به زودی به همت شورا و شهرداری همدان انجام می‌شود.
منبع: تسنیم