۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

عکس ضرغامی از رکن‌آبادی و خالد مشعل

عزت‌الله ضرغامی عنوان کرد: نباید گذاشت در گذر زمان و فرعی شدن رسانه‌ای این فاجعه تاریخی، پاسخگویی دولت عربستان به فراموشی سپرده شود.
کد خبر : ۲۶۴۱۹۳
صراط: عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی طی مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: مصاحبه ی رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس در مورد غضنفر رکن آبادی و مصاحبه ی رئیس سازمان حج و زیارت پس از بازگشت از عربستان، ابعاد جدیدی از بی کفایتی و بی مسئولیتی شاهزادگان جوان و خوش گذران سعودی را روشن ساخته است.

وی اضافه کرد: حادثه منا نباید فراموش شود، الفبای اصول دیپلماسی، دولت ها را موظف می کند تا در قبال اتباع خارجی که میهمان آنان هستند پاسخگو باشند. نباید گذاشت، در گذر زمان و فرعی شدن رسانه ای این فاجعه تاریخی، پاسخگویی دولت عربستان به فراموشی سپرده شود.

ضرغامی افزود: همه حاجیان و هم وطنان ما عزیزند و ما نسبت به سرنوشت تک تک آنان حساس هستیم ولی آقای رکن آبادی به دلیل ویژگی های خاص اش جای نگرانی بیشتری دارد. او یک دیپلمات ارشد ورزیده، مسلط به زبان عربی و با تجربه ذی قیمت در روابط و معادلات منطقه و در یک کلام جزو سرمایه های ملی است. فیزیک خاص او در تصویر مشهود است و می تواند تا حد زیادی به شناسایی اش کمک کند.

عکس ضرغامی از رکن‌آبادی و خالد مشعل

در غیر این صورت، ادعای آقای دکتر بروجردی را باید قدری جدی تر گرفت.

در تصویر فوق، آقای رکن آبادی، همراه "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی "حماس" برای ملاقات آمده بودند. ضمن اینکه فلسطینی های بی پناه، در این روز ها، دور جدیدی از جنایات رژیم کودک کش را تجربه می کنند.