۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینات ابتدایی زیر نظر مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت.
کد خبر : ۲۶۵۲۶۷

صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر حضور سرپرست این باشگاه از ساعت 16 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* همه بازیکنان و همه اعضای کادر فنی در تمرین امروز حاضر بودند.

* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس زمانی که به ورزشگاه درفشی‌فر آمد دقایقی با بازیکنان و مربیان پرسپولیس جلسه داشت و دقایقی هم با مربیان این تیم به صحبت پرداخت.

* تمرین با 10 دقیقه تاخیر از ساعت 16 و 10 دقیقه آغاز شد.

* بازیکنان مطابق روزهای گذشته 20 دقیقه زیر نظر مارکو مربی بدنساز پرسپولیس تمرین کردند.

* برانکو تاکید زیادی داشت که هیچ فرد غریبه‌ای به محل تمرین نیاید و به همین دلیل اجازه حضور به هیچ فردی جز مسئولان باشگاه به ورزشگاه درفشی‌فر داده نشد.

* بعد از تمرینات بدنسازی و نرمشی، بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در زمان تمرین هرگاه برانکو قصد داشت موردی را گوشزد کند تمرین را قطع و نکات مدنظرش را به بازیکنان اعلام می‌کرد.

* مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گرم کردن بدن خود زیر نظر مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته به دلیل حضور در باشگاه در تمرین غایب بود امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم پرسپولیس به دلیل کسالت زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* طاهری پس از تماشای دقایقی از تمرین، بازدیدی هم از ورزشگاه درفشی‌فر داشت.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود را پیش از بازی مقابل استقلال برگزار خواهند کرد و بعد از آن برای برپایی اردو راهی هتل خواهند شد.

منبع: فارس