۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

آخرین وضعیت پرونده اسید‌پاشی رفسنجان

دادستان رفسنجان با اشاره به در دست بررسی بودن پرونده اسید‌پاشی مادر 70 ساله به دخترش در رفسنجان گفت: هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.
کد خبر : ۲۶۶۱۶۳

صراط: حسین رییسی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تاریخ چهارشنبه ششم آبان ماه جاری خانمی به بیمارستان مراجعه و اعلام می‌کند که بر روی او اسید پاشیده شده است.

وی بیان داشت: طبق صحبت‌های اولیه وی، عنوان می‌کند که مادرم اسیدها را به لحاظ اختلافاتی که با وی داشتم روی من پاشیده است.

رییسی‌نژاد ادامه داد: مجروح بعد از مداوای اولیه برای درمان بیشتر به بخش سوانح و سوختگی بیمارستان شفای کرمان منتقل می‌شود.

وی افزود: در مورخ 9 آبان ماه وکیل قربانی اسیدپاشی به دادسرا مراجعه و شکایتی با عنوان سوختگی ناشی از اسید‌پاشی تقدیم دادسرا کرده و خواستار جلب متهم می‌شود.

این مقام قضایی عنوان کرد: ‌پرونده برای انجام تحقیقات به پلیس اطلاعات نیروی انتظامی ارجاع و در تاریخ 10 آبان ماه مادر مجروح و شاکی خود را به دادسرا معرفی کرده و پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

وی خاطر‌نشان کرد: متهمه در دفاع از خود اعلام می‌کند که هیچ‌گونه عمدی در پاشیدن اسید نداشته و قصد داشته لوله چاه منزل را باز کند که در همین حین با دخترش برخورد و اسید از دستش رها شده و  مقداری روی دست خودش و ‌مقداری روی بدن دخترش می‌ریزد.

دادستان رفسنجان گفت: با اظهارات طرفین به نظر می‌رسد این مادر 70 ساله و دخترش اختلافاتی از قبل داشتند که فعلا پرونده‌ در مرحله تحقیقات و رسیدگی است و‌ نیاز به تحقیقات کاملتری پیرامون موضوع است.

وی متذکر شد: در چند سال اخیر پرونده‌ای راجع به اسید‌پاشی در رفسنجان نداشتیم.

منبع: فارس