۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

تاج: باید معضلات فوتبال را رفع کنیم

رئیس سازمان لیگ برتر در نشست هم اندیشی با حضور معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مسئولین فدراسیون، سازمان لیگ برتر، مدیران باشگاهها و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: باید با حل مشکلات، موانع و معضلات را در فوتبال را از بین ببریم.
کد خبر : ۲۶۸۹۱۸
صراط:  رئیس سازمان لیگ برتر در نشست هم اندیشی با حضور معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مسئولین فدراسیون، سازمان لیگ برتر، مدیران باشگاهها و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: باید با حل مشکلات، موانع و معضلات را در فوتبال را از بین ببریم.
نشست هم اندیشی با حضور دکتر نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، حسنی خو، مدیر کل حراست ورزش و جوانان، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی، دبیر کل، مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر، غلامرضا بهراوان، محمد حسین حمیسی، اعضای هیات رئیسه و مدیران باشگاههای فوتبال از صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

مهدی تاج در این نشست خطاب با حاضرین در خصوص بررسی مسائل داوری در لیگ برتر و پیشنهادات در خصوص بهبود وضع موجود گفت: با تشکیل این جلسات قصد داریم تا معضلات را شناسایی و در رفع آن اقدام کنیم. متاسفانه برخی مواقع مشکلاتی به وجود می آید و با ادامه دار بودن این مشکلات، فوتبال آسیب می بیند.

وی در ادامه با توجه به برگزاری شهرآورد 81 گفت: دربی در فضای معنوی بسیار خوبی برگزار شد و بلیت الکترونیکی هم فروخته شد و در نهایت شاهد ابراز رضایت از سوی اعضا بوده ایم اما اگر در بحث داوری اشتباهی سهوا رخ میداد، باید تا ماهها پاسخگوی آن می بودیم.

وی افزود: در راستای بررسی مسائل داوری و رفع مشکلات، نشست های مختلفی را با پیشکسوتان، مسئولین داوری برگزار و نکات ضعف و قوت را در این خصوص ارزیابی کردیم. در این نشست که با حضور شما مسئولین برگزار شد، قصد داریم تا با ریشه یابی و ارزیابی این معضلات، بتوانیم راهکارهای مناسبی را بی اندیشیم.

در ادامه جلسه مدیران باشگاهها و اعضای هیات رئیسه هر کدام در خصوص مشکلاتی که از طریق داوری برایشان ایجاد شده بود و همچنین راهکارهای موجود برای رفع معضلات و اشتباهات داوری، به نکاتی اشاره کردند.

گفتنی است، در ادامه این نشست اعضا درباره حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین به بحث و بررسی پرداختند و تصمیمات نهایی را در این خصوص گرفتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صراط تاج فوتبال