۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

رسایی: انکارنفوذ انکاردشمنی دشمن است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انکار نفوذ یعنی انکار دشمنی دشمن، گفت: نفوذ یعنی در لباس انقلاب و با سابقه انقلابی علیه انقلاب سخن گفتن.
کد خبر : ۲۶۹۱۷۵

صراط: حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست «کالبد شکافی پروژه نفوذ و تأثیرات توافق هسته‌ای» که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن برای نفوذ بدنبال نقاط ضعف از طریق فرد یا خانواده او است.

وی افزود: نفوذ آن روزی اتفاق افتاد که فرزندان برخی آقایان در خارج از کشور تحصیل می‌کردند. البته ما مشاهده می‌کنیم برخی رسانه‌ها واژه نفوذ را تنزل می‌دهند درصورتیکه خطر آن جدی است. برخی معتقدند واژه نفوذ به تازگی به ادبیات وارد شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: عده‌ای در تلاش هستند تا اینگونه وانمود کنند که نفوذ یک اسم رمز است و برای برخورد با یک جریان سیاسی در درون کشور بوجود آمده است. اصلا بعید نیست که دشمنان از طریق جریان رسانه‌ای به دنبال نفوذ در کشور باشند، اگر کسی نفوذ را انکار کند قرآن را انکار کرده است.

رسایی تاکید کرد: دشمن به دنبال تغییر در دستگاه محاسباتی ماست، اگر در این 37سال پیروزی انقلاب نتوانسته دستگاه محاسباتی را تغییر دهد به دلیل وجود ولی فقیه بوده است.

وی اضافه کرد: برخی چهره های مطرح سیاسی اگر عناوین یار امام، نخست وزیر امام و موارد دیگر  را بر دوش خود یدک نمی‌کشیدند، به هیچ وجه مطرح نمی‌شدند. عده‌ای از ابتدا به امام اعتقاد نداشتند یا اگر داشتند در طول مسیر انقلاب دیدگاهشان تغییر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: برخی آقایان مثل موسوی خوئینی ها می‌گفتند ما از ابتدا به ولایت فقیه اعتقاد نداشتیم اما از ترس امام جرات بیان این را نداشتند.

رسایی با بیان اینکه نفوذ یعنی در لباس انقلاب علیه انقلاب سخن گفتن، گفت: نفوذ یعنی با سابقه انقلابی علیه انقلاب اسلامی صحبت کردن. انکار نفوذ انکار تاریخ و انکار دشمنی دشمن است.

منبع: فارس