۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳

مافیای چارتری قربانی گرفت

خبرها حاکی است، به‌زودی معاون بازرگانی یکی از ایرلاین‌های دولتی به دلیل مقاومت دربرابر مافیای چارتری از این سمت کنار گذاشته می‌شود.
کد خبر : ۲۶۹۷۲۴
صراط: یکی از مشکلات پروازهای داخلی که این روزها با نزدیک شدن به اربعین یکبار دیگر حاد شده، چارتر کردن پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی است.

این مشکل در سال‌های اخیر علی‌رغم وعده‌های داده شده از سوی متولی حمل‌ونقل هوایی کشور یعنی سازمان هواپیمایی کشوری بغرنجتر شده که نمونه آن در روزهای اخیر برای پروازهای اربعین ملموس است.

در این بین سازمان هواپیمایی بارها اعلام کرده که هیچ شرکتی مجاز به چارتر کردن پروازهای خود نیست،‌ اما در عمل دیده می‌شود کمتر کسی می‌تواند پروازهای به اصطلاح سیستمی (با قیمت‌های مصوب) را برای مسیرهای داخلی تهیه کند و چاره‌ای جز پرداخت چند برابری برای خرید بلیت ندارند.

در وضعیتی که به اربعین نزدیک می‌شویم و افزایش چند برابری قیمت بلیت پروازهای عتبات عالیات نسبت به قیمت‌های مصوب آن محتمل به نظر می‌رسد، خبر می‌رسد معاون بازرگانی یکی از ایرلاین‌های دولتی به دلیل مقاومت در برابر عرضه پروازهای این شرکت به‌صورت چارتر به ‌زودی برکنار خواهد شد.

این ایرلاین که به یکی از مجموعه‌های دولتی تعلق دارد علاقه بسیار زیادی به چارتر کردن پروازهای خود دارد و همین مسئله با واکنش معاون بازرگانی آن روبرو شده است. واکنشی که طی روزهای آینده باعث تغییرات مدیریتی در ایرلاین مذکور خواهد شد.

منبع: تسنیم