۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

بوفون: باید برای قهرمانی بجنیگم

کاپیتان متعصب یوونتوس همبازی‌هایش را بر حذر داشت تا در ادامه رقابت‌ها کالچو بازی‌ها را جدی بگیرند تا قهرمان اسکودتو شوند.
کد خبر : ۲۷۲۵۸۸
صراط:  کاپیتان متعصب یوونتوس همبازی‌هایش را بر حذر داشت تا در ادامه رقابت‌ها کالچو بازی‌ها را جدی بگیرند تا قهرمان اسکودتو شوند.

جان‌لوئیجی بوفون سنگربان اسطوره‌ای یوونتوس همبازی‌هایش را از سستی در ادامه راه بر حذر داشت. وی آنها را مخاطب قرار داد و گفت: 5 پیروزی پیاپی نشان‌دهنده پیشرفت ما است اما این پیروزی‌‌ها برای قهرمانی کافی نیست.


کاپیتان متعصب بیانکونری در مصاحبه‌اش با شبکه مدیاست گفت: ما همچنان در رده چهارم یا پنجم قرار می‌گیرم علا‌رغم اینکه 5 بازی گذشته خود را به پیروزی رسیدیم. اما باید بدانیم که این پیروزی‌ها کافی نیست.

وی افزود: در شرایط کنونی نباید بازی‌های آینده‌مان را ساده بگیرم و خودمان را به پیروزی‌های گذشته خود خوشحال کنیم. ما در آغاز فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم به همین خاطر اصلا نباید هیچ امتیازی را از دست دهیم و باید به پیروزی‌های خودمان ادامه دهیم.

در پایان گلر افسانه‌ای بانوی پیر درباره علت اینکه در سه دیدار اخیر بدون دریافت گلی به پیروزی رسیدند گفت: راز این موفقیت بدون شک خط دفاعی قدرتمند ماست. البته خط حمله هم با حملات پیاپی خود بر دروازه‌ حریف این فشار را کمتر می‌کند.

یوونتوس اکنون با گذشت 15 هفته از کالچو با 27 امتیاز در رده پنجم قرار دارند. آخرین پیروزی آنها شب گذشته مقابل لاتزیو رقم خورد که توانستند با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان باشند.

منبع: فارس