۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

بوفون: بارسلونا فعلاً بخت اول قهرمانی است

کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که رقیب تیمش در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، در فصل جاری هم اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است.
کد خبر : ۲۷۳۱۵۴
 صراط: کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که رقیب تیمش در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، در فصل جاری هم اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است.

جان لوئیجی بوفون که تیمش فصل گذشته در فینال این رقابت‌ها 3 بر یک به بارسلونا باخت، در پاسخ به این سؤال که این فصل شانس کدام تیم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا از سایرین بیشتر است، گفت: پاسخ دادن به این سؤال سخت است، چون در عرض 11 ماه اتفاقات فراوانی ممکن است رخ دهد. برای یکسری از تیم‌ها ممکن است اوقات فوق‌العاده و مهیجی رقم بخورد و برای برخی دیگر روزهایی تلخ و همراه با ناکامی. با این حال من فکر می‌کنم که در حال حاضر هیچ تیمی از نظر آمادگی بالاتر از بارسلونا نیست. البته فراموش نکنید همین بارسلونا فصل گذشته تا پیش از ماه دسامبر با اینکه تیمی قدرتمند بود و ترسناک، اما بازی‌اش درخشش این روزها را نداشت.

بوفون ادامه داد: در ماه‌های ابتدایی فصل قبل اکثر مردم بایرن مونیخ  یا رئال‌مادرید را بخت‌های قهرمانی و جلوتر از بارسلونا می‌دانستند. آن فصل ثابت کرد که در عرض 11 ماه اتفاقات عجیب فراوانی می‌تواند برای تیم‌ها رخ دهد که شانس موفقیت‌ آنها را دستخوش تغییر می‌کند. اکنون اما بارسلونا بدون شک قدرتمندترین تیم در میان تیم‌های اسپانیایی و اروپایی است.

کاپیتان یوونتوس در ابتدای فصل گفته بود که بسیاری از مردم به خاطر قهرمانی‌های متوالی تیمش به خون آن تشنه شده‌اند. یووه برخلاف ابتدای فصل اکنون دوباره اوج گرفته و پنج بازی متوالی‌اش را در سری A برده است. آیا بوفون نگرانی دوباره سایر تیم‌های ایتالیایی را احساس می‌کند؟

وی در این خصوص اظهار داشت: نمی‌دانم چون در رختکن آن تیم‌ها نیستم و همان‌طور که بعد از بازی‌مان برابر لاتزیو گفتم، یوونتوس در جدول هنوز پنجم است. این بدان معناست که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و باید به مسیری که از یک ماه پیش شروع کرده‌ایم، ادامه دهیم. من درباره بقیه نمی‌توانم نظر بدهم.

امشب (سه‌شنبه) یوونتوسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا میزبان سویا هستند، تیمی که فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی پیشین آنها برایش توپ می‌زند. بوفون با یادآوری خاطرات خوبی که از بازی در کنار یورنته داشت، عنوان کرد: فرناندو بازیکنی است که همه ما خاطرات خوبی از او داریم. او در دو سالی که برای یوونتوس بازی می‌کرد، همه را شیفته خودش کرده بود. او علاوه بر تعهد و انگیزه‌ای که برای کمک به یوونتوس داشت، با گل‌هایش به ما برای دستیابی به اهدافی بزرگ کمک کرد. خوشحالم که دوباره او را می‌بینم.

منبع: تسنیم