۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

واکنش‌ رضایی‌ به‌ ماجرای خمینی‌شهر

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : اگر دولتمردان به اخلاق اهمیت کافی بدهند، درآمد و رفاه هم به دست می‌آید، ولی ترجیح پول بر اخلاق و انسانیت باعث شده که اخلاق اجتماعی در جامعه ضعیف شود.
کد خبر : ۲۷۳۱۹۸
صراط: محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : اگر دولتمردان به اخلاق اهمیت کافی بدهند، درآمد و رفاه هم به دست می‌آید، ولی ترجیح پول بر اخلاق و انسانیت باعث شده که اخلاق اجتماعی در جامعه ضعیف شود.

وزارت بهداشت و درمان کشور و آموزش و پروش کشور بیش از هر نهاد دیگری باید به اخلاق و ارزش‌های انسانی و الهی توجه کنند. نباید بداخلاقی‌ها در پس هیاهوها به فراموشی سپرده شوند.

واکنش‌رضایی‌به‌کشیدن‌ بخیه‌ی‌کودک+عکس

کشیدن بخیه از گلوی یک کودک چهارساله به دلیل نداشتن پول و یا سوختن دانش آموزان در کلاس به دلیل آتش بخاری، جنایات بزرگ و نابخشودنی است.

باید برای کسانی که این اعمال غیرانسانی را انجام داده‌اند مجازات شدیدی اعمال شود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۵
۰
باید مجتزات در مقابل اینچنین اعمالی بازدارنده باشد.نه اینکه اون دکتر و پرستار بتونن به راحتی به زندگی روزمرشون ادامه بدن.
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۵
۰
متاسفانه چند روز دیگر عمل حیوان گونه ....... فراموش می شود مجلسیان نیز فقط به ...... و منافع .... چسپیدهاند صراط جون پیگیری خبر فراموش نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۱
۱
آقای رضایی حلال مشکلات امروزه 80 درصد آن با پول آن جا معه ای سنتی بود که پول ارزشش کمتر بود اگر مثل بازنشستگان پول بگیری بعد می دانی سوار از پیاده خبر ندارد