۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

ابراهیمی: هویت اصلاح‌طلبی از بین رفته

عضو جامعه روحانیت مبارز تمایل اصلاح‌طلبان به لاریجانی و ناطق را دال بر عدم راهبرد مشخص جریان اصلاح‌طلب دانست و گفت: این مساله نشان می‌دهد که هویت اصلاح‌طلبی از بین رفته است.
کد خبر : ۲۷۳۵۸۶

صراط: عضو جامعه روحانیت مبارز تمایل اصلاح‌طلبان به لاریجانی و ناطق را دال بر عدم راهبرد مشخص جریان اصلاح‌طلب دانست و گفت: این مساله نشان می‌دهد که هویت اصلاح‌طلبی از بین رفته است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به تغییر هویت جریان اصلاح‌طلبی اظهار داشت: از دلایل این تغییر این است که این جریان دارای راهبرد ولایی و انقلابی نیست چراکه اگر انسانی به صورت هدفمند راهبرد مشخصی داشته باشد حرکت مستقیمی را ادامه می‌دهد اما اینکه هر روز به سمت و سویی تمایل پیدا کند نشان‌دهنده منفعت‌طلبی آنهاست.

ابراهیمی ادامه داد: اگر اصلاح‌طلبان تشخیص داده‌اند راه‌شان در گذشته درست بوده نباید هر روز آن را تغییر دهند اما اگر فکر می‌کنند که این راه نادرست است باید از گذشته خود توبه کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه لاریجانی و ناطق هیچ گاه سرلیست اصلاح‌طلبان نخواهند شد، افزود: البته ممکن است اصلاح‌طلبان به عنوان استفاده ابزاری از نام این افراد استفاده کنند و این مساله نشان می‌دهد که هویت اصلاح‌طلبی از بین رفته و این افراد هم هیچ اعتقادی ندارند که سرلیست اصلاح‌طلبان قرار بگیرند.

وی تمایل اصلاح‌طلبان به لاریجانی و ناطق را دال بر عدم راهبرد مشخص جریان اصلاح‌طلب دانست و گفت: خداوند در قرآن از چنین انسان‌هایی به عنوان مذبذبین یاد می‌کند که از نظر تفکر دارای قوام و ثبات نیستند و صرفا در صدد تامین منافع خود از هر طریقی هستند که این بدترین نوع سیاست‌ورزی است.

منبع: فارس