۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

حمله شدید رهبری‌فرد به پنجعلی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس انتقادات شدیدی علیه مدیر تیم‌های پایه و برخی از مربیان پایه این باشگاه انجام داد.
کد خبر : ۲۷۴۲۵۰

صراط: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس انتقادات شدیدی علیه مدیر تیم‌های پایه و برخی از مربیان پایه این باشگاه انجام داد.

بهروز رهبری‌فرد در مورد اینکه چرا روز گذشته در صفحه اینستاگرامش علیه مربیان و مدیران تیم‌های پایه پرسپولیس صحبت کرده است، اظهار داشت: اینستاگرام خودم است و هرچه دوست داشته باشم در آن می‌نویسم! ناراحتی من از این است که چرا در تیم‌های پایه پرسپولیس این وضعیت وجود دارد.

وی ادامه داد: من حوصله کار کردن در تیم‌های پرسپولیس را ندارم و اصلاً مربی هم نیستم. اگر در ابتدای فصل به تیم امیدها هم آمدم به خاطر مجتبی محرمی و مجید نایینی بود. با این وجود یک سؤال از محمد پنجعلی داریم. چطور می‌شود یک سری‌ افراد 5 سال در تیم‌های پایه پرسپولیس حضور داشته باشند. همه دوستان بزرگان پرسپولیس هستند اما اگر ادموند بزیک به خاطر نتایج ضعیف از سرمربیگری تیم امید پرسپولیس برکنار شد چرا مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان برکنار نمی‌شوند؟ آنها ته جدول هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: معنی این کارها چیست، آیا این خود باندبازی نیست؟ چرا باید بزیک 30 میلیون قرارداد ببندد ولی شاه‌محمدی 150 میلیون. مگر شاه‌محمدی 9 بازیکن جدید به امید‌های پرسپولیس نیاورده پس چرا 6 گل از استقلال خوردند؟ البته من کاری با مسائل فنی و برد و باخت ندارم چون در فوتبال این موارد طبیعی است اما طرف صحبتم با محمد پنجعلی است.

رهبری‌فرد خاطرنشان کرد: بهروز سلطانی 5 سال است که در تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت می‌کند اما چه خروجی داشته است؟ کدام دروازه‌بان در این چند سال از زیر دست سلطانی بیرون آمده؟ اصلاً چرا در تیم‌های ملی پایه کشورمان یک بازیکن از پرسپولیس وجود ندارد؟ آقای پنجعلی کمک کردن به پرسپولیس فقط جمع کردن دهه شصتی‌ها دور هم نیست. خیلی جالب است، روزی که به تمرین امید‌ها رفتم بهروز سلطانی به من گفت اینجا پول و امکانات نیست اما خودش 5 سال است در تیم‌های پایه حضور دارد!

وی تصریح کرد: چرا پدر یک بازیکن به من پیشنهاد پول و زمین می‌دهد که فقط نام پسرش را در تیم امید پرسپولیس رد کنیم؟ اگر در گذشته این اتفاقات رخ نداده چرا الان چنین پیشنهاداتی وجود دارد؟ سؤالم از پنجعلی این است که الان با آمدن شاه‌محمدی همه چیز خوب شد؟

مربی پیشین تیم امید‌های پرسپولیس با انتقاد از سرمربی این تیم گفت: از 9 بازیکنی که شاه‌محمدی به امید‌های پرسپولیس آورده 4 بازیکن با بنز و پورشه به تمرین می‌آیند اما زمان ما همه بازیکنان اهل قلعه‌حسن‌خان و شهریار بودند. تازه بهترین وسیله آنها هم موتور هوندا بود! همه می‌دانند اگر همین الان فرهاد کاظمی به شاه‌محمدی بگوید به سیاه‌جامگان برود او به یک ریال پرسپولیس را می‌فروشد.

منبع: تسنیم