۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

نوازی:مستحق پیروزی مقابل تراکتور بودیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت که آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی فرصت‌های خوبی را از دست دادند و مستحق پیروزی بودند.
کد خبر : ۲۷۴۲۸۳

صراط: مربی تیم فوتبال استقلال گفت که آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی فرصت‌های خوبی را از دست دادند و مستحق پیروزی بودند.

محمد نوازی درخصوص تساوی استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: در هر دو نیمه خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از دست دادیم. در مجموع استقلال برتر از تراکتورسازی بود ولی فقط یک امتیاز گرفتیم. در این بازی برد حق تیم ما بود.

وی درباره تقابل دوباره با تراکتورسازی در جام حذفی گفت: ما دوباره باید به تبریز بیاییم و این بازی شرایط خاص خودش را دارد. نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست ولی تلاش می‌کنیم تا برنده شویم و به فینال جام‌حذفی بروم. البته قبل از بازی با تراکتورسازی یک بازی سخت با صبا داریم که باید از این بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم و سه امتیاز را بگیریم.

مربی استقلال درخصوص تأثیر حضور قلعه‌نویی در نخستین حضورش روی نیمکت تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این مربی فقط دو سه روز قبل از این بازی به تراکتورسازی آمد. قلعه‌نویی در این مدت نمی‌توانست از لحاظ تاکتیکی کاری انجام دهد و فکر می‌کنم بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کرد.

نوازی درباره بازی کردن آرش برهانی و اینکه برخی معتقدند پرویز مظلومی در خصوص این مهاجم عقب‌نشینی کرده است، عنوان کرد: در مورد آرش اصلاً بحث عقب‌نشینی در کار نبود. مظلومی همیشه به تمرینات نگاه می‌کند و آرش هم به دلیل آنکه خوب تمرین کردن بود، فیکس بازی کرد. از طرفی سجاد شهباززاده هم در چند بازی مثل روزهای اوجش نبود.

وی در پایان در خصوص خداحافظی محسن قهرمانی از دنیای داوری گفت: وقتی تصمیم او را شنیدم، تعجب کردم. او می‌توانست همچنان داوری کند و باید از خودش بپرسید که چرا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

منبع: تسنیم