۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۴۷۰۰
صراط: تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

بازیکنان پرسپولیس امروز از ساعت 11 صبح در زمین ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافتند و تمرینات خود را پشت درهای بسته زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

* علیرضا نورمحمدی با لباس ورزشی در محل تمرین حضور داشت ولی کفش متفاوتی پوشیده و برنامه‌ای اختصاصی را دنبال کرد. نورمحمدی بعد از کمی دویدن به فیزیوتراپی رفت.

* بازیکنان برای تمرین امروز به سالن نرفتند و کار را پس از صحبت‌های کوتاه برانکو ایوانکوویچ در زمین شروع کردند. در حالی که پیش از شروع تمرین، آندره پانادیچ با توجه به برنامه از پیش طراحی شده، موانع و نشانه‌ها را در زمین چیده بود.

* تمرین با حرکات دو نفره آغاز شد. به این ترتیب که بازیکنان روبه‌روی هم می‌ایستادند و با یکدیگر پاسکاری می‌کردند و در جریان این تمرین، برنامه‌های بدنی مثل کشش و بعضی حرکات مورد نظر مارکو انجام شد.

در مرحله بعدی، فوتبال هدفمند همراه با گلزنی در دستور کار قرار گرفت. به این ترتیب که بازیکنان به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند. هر گروه باید با تعداد پاس‌های زیاد توپ را بین نفرات خود رد و بدل می‌کرد و امکان تصاحب توپ را به طرف مقابل می‌داد و در این شرایط به سمت دروازه مقابل حرکت می‌کردند و در آخرین ضربه باید توپ با ضربه سر به سمت دروازه شلیک می‌شد.

* برانکو سوت به دست در میانه زمین حضور داشت و مرتب نکاتی را به بازیکنان تذکر می‌دادکه باعث شده بازیکنان هم با جدیت خاصی کار را دنبال کنند.

* برانکو در بخش بعدی تمرین، برنامه ویژه خود را در نظر گرفته بود. تمرین تاکتیکی برای مرور برنامه دفاع، حمله و انتقال بازی بدون توپ در این مرحله بین دو تیم قرمز و سفید انجام شد.

این بخش به این شکل اجرا می‌شود که شروع حرکت از جلوی یک دروازه در نظر گرفته می‌شد. مسیر حرکت توپ را برانکو مشخص می‌کرد و بر اساس آن بازیکنان باید مواردی که پیش از آن گفته شده بود را اجرا می‌کردند که شامل بازی بدون توپ تیم صاحب توپ و تیم بدون توپ می‌شد. در این شرایط سرمربی ایرادها در حرکت بازیکنان و جای‌گیری آنها را متذکر می‌شد تا بازیکنان فارغ از فشار بازی واقعی برای حفظ توپ و اجرای عملکرد درست، تصویر ذهنی از آنچه باید انجام دهند را به دست بیاورند که ملکه ذهنشان شود.

*  تمرین بعدی سرخپوشان با توپ انجام شد که به سانتر از جناحین، حرکت در عمق، ارسال ضربات کرنر و مواردی از این دست اختصاص داشت.

* پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان کار روی ضربات ایستگاهی بود که از نقاط مختلف زمین انجام شد.

* آخرین تمرین فردا (پنجشنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

* علیرضا نورمحمدی در شروع تمرین فردا برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد که در صورت عدم بروز مشکل می‌تواند در فهرست بازی با راه آهن قرار بگیرد ولی این مسئله هنوز مشخص نیست.

  تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که روز گذشته اعلام شده بود تمرین امروز در ورزشگاه ایران‌تایر برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم