۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸

ادعاي عجيب سردبير پيشين ماركا

کد خبر : ۲۷۴۹۴

به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز به نقل از ایسنا، آندا كه پيش از اين سردبير نشريه‌ي ماركا بود، در گفت و گو با راديو بلوگرانا از علاقه‌ي فلورنتينو پرس براي خريد ستاره‌ي باشگاه بارسلونا خبر داد و حتي مدعي شد باشگاه مادريدي حاضر است رونالدو را براي تامين بخشي از بودجه‌ي مورد نياز براي خريد مسي به منچسترسيتي واگذار كند.

سايت عربي النشرا اسپورت با پوشش اين مصاحبه‌ي راديويي و انتشار عكس فتوشاپي و البته بي كيفيت از مسي با پيراهن سفيد رئال مادريد درباره‌ي اين موضوع از قول آندا نوشت: حقيقت اين است كه فلورنتينو پرس علاقه‌ي زيادي براي خريد ليونل مسي دارد و اين انتقال در نهايت صورت خواهد گرفت. پرس حاضر است براي خريد مسي، رونالدو را در ازاي صد ميليون يورو به منچسترسيتي بفروشد اما مشكل اينجاست كه اين مبلغ براي خريد ستاره‌ي بارسلونا كافي نيست.

در ادامه‌ي اين مصاحبه‌ي راديويي آمده است: رئال با اين كه باشگاه ثروتمندي است نمي تواند پيشنهاد صد ميليون يورويي منچسترسيتي براي خريد كريستيانو رونالدو را رد كند و پرس قصد دارد با فروش او و اضافه كردن 200 ميليون يورو ديگر به اين مبلغ مسي را از بارسلونا خريداري كند.

آندا در حالي اين ادعاي بزرگ را مطرح كرده كه مسي بارها در مصاحبه‌هايش عنوان كرده كه به هيچ وجه حاضر به ترك نوكمپ نيست چرا كه خودش را مديون باشگاه بارسلونا و هوادارانش مي داند.

پيش از اين باشگاه رئال مادريد لوئيس فيگو را از بارسلونا به خدمت گرفت. انتقالي كه باعث شد هواداران متعصب كاتالاني هيچ وقت هافبك پرتغالي را نبخشند.

سردبير پيشين ماركا كه يك نشريه‌ي هوادارباشگاه رئال مادريد است، در پايان اظهار كرد: در جهان فوتبال همه چيز ممكن است و ما نبايد چنين انتقالي را غيرممكن بدانيم اما به نظر شخص من چنين انتقالي بسيار سخت است.