۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

رسایی: مصوبه کنگره نقض برجام است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عضو جبهه پایداری نیستم ولی دوستی و نزدیکی داریم، گفت: اگر در مجلس دهم انتخاب شوم همین روش کار امروز را ادامه می دهم.
کد خبر : ۲۷۶۲۱۱

صراط:  نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عضو جبهه پایداری نیستم ولی دوستی و نزدیکی داریم، گفت: اگر در مجلس دهم انتخاب شوم همین روش کار امروز را ادامه می دهم.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: جمعی از دوستان اصولگرایی سعی دارند به وحدتی برسند که بدنه اجتماعی جریان اصولگرایی قانع شود.

وی تصریح کرد: زمانی وحدت در روش ها می تواند شکل بگیرد که وحدت در ارزش ها شکل گرفته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با اینکه یک سال و نیم است پرونده فساد در فوتبال در دست من است ولی وی یک بار هم از ما در اینباره دعوتی نکرد، آقای فردوسی پور موضوع پایان خدمت های جعلی را زمانی که قرار بود در ما درباره آن صحبت کنیم کلا از برنامه آن قسمت 90 حذف کرد.

رسایی با بیان اینکه من عضو جبهه پایداری نیستم ولی دوستی و نزدیکی داریم، گفت: اگر در مجلس دهم انتخاب شوم همین روش کار امروز را ادامه می دهم.

وی تصریح کرد: فضا را برای جناح خودمان تیره و تار نمی بینم، با توجه به عملکرد دولت امروز افکار عمومی میبیند که منتقدان زیاد هم بی راه نیم گفتند، خروجی قرار است دادن همه تخم مرغ های دولت در ظرف سیاست خارجی و هسته ای عهدشکنی آمریکایی ها شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مصوبه اخیر کنگره آمریکا و تایید آن نقض برجام است، هم آقای لاریجانی و هم آقای ظریف این را میگوید، متاسفانه جان کری نامه می نویسد و مسئولان ما به آن اعتماد دارند.

رسایی در ادامه یادآور شد: بورس از سال 92 رو به کاهش و افت است و حالا که توافق اجرایی شده نیز همین روند را دارد، بازار اقتصاد وعده و شعار را نمی فهمد بلکه واقعیت ها را می بیند، من گفته ام یک موی روحانی را به انگلیسی ها نمی دهم این یعنی ما در مواجهه با غرب پشت مسئولان خود باشیم، به روحانی گفتم شما در دولت قبل حتی حاضر نبودید در اتاقی دربسته از دولت قبل دفاع کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای اشرفی اصفهانی گفته بود پرونده ای داریم که آقای رسایی را رد صلاحیت می کند، گفت: دیوان عدالت اداری رای هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری را نقض کرد، اگر رد صلاحیت شوم نه شیشه می شکنم نه بانک آتش می زنم نه چادر از سر زنان ایرانی می کشم.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط رسایی برجام