۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

نظر عالمیان درباره جنجال بازی با برادرش

نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: بازی پایاپایی با نوشاد داشتیم و اعتراضی که مسئولان رعد می‌کنند به خاطر یک امتیاز است.
کد خبر : ۲۷۹۱۵۱
صراط: نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: بازی پایاپایی با نوشاد داشتیم و اعتراضی که مسئولان رعد می‌کنند به خاطر یک امتیاز است.

نیما عالمیان در مورد پیروزی پتروشیمی مقابل رعد پدافند در دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود. مسابقه پایاپای پیش می‌رفت و در پایان توانستیم در خانه 6 بر 4 پیروز شویم.

وی در مورد اینکه سرمربی رعد گفته است پیروزی نیما مقابل نوشاد با اشتباه داور بود، گفت: یک رقابت خوب و قشنگ را با هم داشتیم. بحث سر یک امتیاز بود که آنها معتقد بودند توپ در زمین من خورده است که داور تکرار اعلام کرد. دقیقا مشخص نبود که توپ خورده است یا نه.

نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: فکر نمی‌کنم چیز خاصی بوده باشد. آنها می‌توانند اعتراض کنند، اما نتیجه که دیگر برنخواهد گشت.

عالمیان در خصوص شرایط پتروشیمی تاکید کرد: تیم‌حرفه‌ای در اختیار داریم و به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم. در این فصل هم بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و هماهنگ شده‌ایم.

وی در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی گفت: فکر می کنم 27 دی باید در مسابقات مجارستان شرکت کنیم و پس از آن به آلمان می‌رویم.

ملی پوش تنیس روی میز در مورد افت رنکینگ خود گفت: چیز خاصی نیست و همیشه رنکینگ‌ها بالا و پایین می‌شود. فکر می‌کنم با عملکرد خوب در مسابقات آلمان و مجارستان می‌توانم دوباره بالا بیایم.
منبع: فارس