۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

اسکان پسران در خوابگاه دخترانه +تصاویر

اسکان تیم ورزشی پسران در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده شریعتی سبب اعتراض دانشجویان دختر شده است.
کد خبر : ۲۹۴۹۱۸

صراط: اسکان تیم ورزشی پسران در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده شریعتی، موجب اعتراض دانشجویان دختر شده است.

بنابراین گزارش اخیرا جمعی از پسران را در خوابگاه‌های دخترانه دانشکده شریعتی اسکان داده‌اند، بطوریکه دختران در محوطه خوابگاهی هر روز شاهد تردد و رفت و آمد پسران هستند.

به گزارش فارس، براساس اخبار رسیده از دانشجویان خوابگاهی دانشکده شریعتی، اعتراضات دانشجویان مبنی بر اسکان ورزشکاران جوان پسر در جوار دانشجویان دختر خوابگاهی، فاطمه مهاجر رئیس دانشکده شریعتی را شبانه به خوابگاه‌ کشاند و وی با حضور در بین دانشجویان به بیان دلایل اسکان دادن پسران در محوطه خوابگاه دانشجویان دختر پرداخت.

اسکان پسران در خوابگاه دخترانه+تصاویر

طبق گزارشات رسیده مهاجر از فرهنگسازی در بین دانشجویان صحبت کرد و با گفتن دلایلی اعم از « دانشجویان دختر باید تعامل با آقایان را یاد بگیرند و این موقعیت، می‌تواند شروعی بر این امر باشد»، سعی در برقراری آرامش در بین دانشجویان معترض را داشت.
گفتنی است علی‌رغم توضیحات ارائه شده و سعی مسئولین در آرام نشان دادن جو موجود، حجم انبوه اعتراضات همچنان در بین دانشجوها وجود دارد.

اسکان پسران در خوابگاه دخترانه+تصاویر

لازم به ذکر است که ریاست دانشکده در پاسخ به این پیگیری‌ها «تامین بودجه» را دلیل قانع کننده‌ای دانسته و با بیان اینکه اختصاص خوابگاه به دانشجویان شبانه، هزینه بر است و این هزینه باید از راه‌های مختلف تامین شود، اسکان ورزشکاران جوان را در دانشکده توجیه کرد.

اسکان پسران در خوابگاه دخترانه+تصاویر

در گفت‌وگویی که با چند تن از دانشجویان دختر خوابگاه دانشکده شریعتی صورت پذیرفت متوجه شدیم سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول ساخته این است که آیا نظارتی بر مسئولین مالی و فرهنگی دانشکده در راه‌های تامین بودجه و خرج کرد آن، وجود دارد؟

نظرات بینندگان
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲۴
۴
این رییس محترم دانشکده بهتره خودش و ...... برن اونجا ساکن بشن تا تعاملشان با آقایان بهتر بشه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
این هم شاهکاری دیگر در دولت تندبیر و امید:
.....................................

چند نکته قابل توجه و مهم:
1-رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی، خانم .......است و فامیل ....

2-در سال 1394 رئیس ......... که آقای دکتر م- ش(ظاهرا اصلاح طلب ولی در ارتباط با اصولگراها و افراد جریان انحرافی و در اصل چند نبش!) است، دو بار آقای دکتر محمدرضا عارف (اصلاح طلب) را به دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی برد برای بازدید ولی در حقیقت برای بازی های سیاسی.

در حالی که دکتر عارف در سال گذشته نمی توانست خدمتی به دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی ارائه کند.

3-آقای «ع»، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای چ..... ا......، با لابی توانسته بود 4 میلیارد تومان از ....... برای تکمیل پروژه های آن دانشکده بگیرد. و باید فقط صرف همان دانشکده در اهواز می شد.

اما آقای دکتر ش(که اصلاح طلب هستند) در سازمان مرکزی دانشگاه در تهران، به آقای ع فشار می آورند که یا یک میلیارد تومان از آن 4 میلیارد تومان را برای ما بفرست یا برکنار می شوی.

آقای ع(رئیس ...............) هم که حب دنیا داشته، ریاست بر دانشکده را از دست نمی دهد و یک میلیارد تومان را به آقای ش(رئیس ..........) و باند او در سازمان مرکزی دانشگاه در تهران(..........) می دهد.

4-دکتر م- ش(رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای)، به صورت روزمره دانشگاه را اداره می کند به همراه افرادی از گروه احمدی نژادی ها و افراد جریان انحرافی که مدیر کل ......(ح- ی که احمدی نژادی است)، مدیر کل .....(سید ع- ح) و مدیر کل ...........(مهندس ح-ق و از افراد جریان انحرافی که در دولت احمدی نژاد رئیس سازمان مدیریت و بحران کشور بود و در دولت روحانی برکنار شد) و مهندس ت(از نیروهای اقای با...).

بالاخره جایی باید از این باند که اصلا به فکر توسعه دانشگاه نیستند سوال کند که یک میلیارد تومانی که از ......... گرفتند صرف چه شد؟
آیا نباید خوابگاه ساخته می شد؟

5-اقای م-ش(رئیس دانشگاه) اصلاح طلب است و دانشگاه فنی و حرفه ای ربطی به رشته های انسانی و علوم انسانی ندارد.
سوال این است که چرا این رئیس اصلاح طلب، در سال 94 خانم الهه کولایی(فعال سیاسی و اصلاح طلب و از حزب منحل شده مشارکت) را برای بازدید به دانشگاه فنی و حرفه ای برد؟

آیا رئیس دانشگاه باید به فکر پیشرفت و توسعه دانشگاه فنی و حرفه ای باشد یا اصلاح طلبی مثل خانم کولایی(استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران) را برای بازدید به دانشگاه فنی و حرفه ای ببرد؟

خب آقای رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای بفرما بازدید خانم کولایی چه ثمره ای برای دانشگاه فنی و حرفه ای داشت؟
.......................

و آقای دکتر فرهای وزیر محترم علوم و آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم چرا دانشگاه فنی و حرفه ای باید محل و پاتوق جریان انحرافی شود؟

مگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران( جزو جریان انحرافی) را از دولت خود بیرون نکردید چرا آقای دکتر ش(رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای) این فرد بازنشسته را مدیر کل دانشگاه فنی و حرفه ای کرده و فضای خفقان و ترس در دولت شما ایجاد کرده؟

(در حالی که مجلس مصوب کرد و قانون تهیه کرده که هر نوع به کار گیری بازنشسته ها ممنوع و جرم است)

آقای دکتر روحانی آیا شایسته است باند حاکم بر دانشگاه ......... پول های میلیاردی .......... و دانشگاه فنی و حرفه ای هیچ پیشرفتی نداشته باشد؟

آقای دکتر روحانی چگونه ممکن است در دولت اعتدال شما، افراد اصلاح طلب و جریان انحرافی در .............. پاتوق سیاسی درست کنند، متحد شوند( جل الخالق!) و حقوق های هنگفت برای خودشان ببرند؟

آقای دکتر روحانی آیا این بود مبارزه با فساد و این بود معنای اعتدال؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۸
۳
امنیت دختران خودشان را هم این گونه به حراج می گذارند ؟ پاسخگوی تبعات بعدی این کار چه کسی است ؟ دستور وزیر است تا فضای باز فرهنگ غرب در دانشگاه ها ایجاد وجوانان به جای تحصیل وتهذیب به کارهای دیگری مشغول شوند ؟ مگر این دختران در خارج ازمحیط خوابگاه در قرنطینه بوده اندکه حالا پسران را به خوابگاه آنان آورده اند ؟ نفوذ فرهنگی دشمن یعنی همین
رفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
ببخشید اونوقت این تدبیرات در برجام چند قرار میگیره ؟؟؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۲
چه بی حیا؟ واقعاً متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۲
... غرب زده یعنی همین دیگه
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
اصلا"چطوره خوابگهاشون هم مختلط بشه هرکی با هرکی دوست داشت بره ایردای نداره