۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

واکنش دانشگاه زنجان به خبر ورزش مختلط

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: ارائه درس ورزش یک به صورت مختلط صرفاً اشتباه در ثبت کد درس مورد نظر بوده و در حال حاضر این اشتباه برطرف شده است.
کد خبر : ۲۸۴۲۷۲
صراط: مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: ارائه درس ورزش یک به صورت مختلط صرفاً اشتباه در ثبت کد درس مورد نظر بوده و در حال حاضر این اشتباه برطرف شده است.

علی سپهری در واکنش به خبر ارائه درس ورزش یک به صورت مختلط  در این دانشگاه اظهار داشت: درس ورزش یک در ترم جاری در دانشگاه زنجان به صورت کاملاً مجزا و بدون اختلاط جنسیتی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشگاه زنجان هیچ برنامه‌ای مبنی بر ارائه درس ورزش یک به صورت مختلط ندارد، افزود: ثبت ارائه درس ورزش یک در سامانه گلستان این دانشگاه به صورت مختلط کاملاً سهوی بوده و صرفاً یک اشتباه در وارد کردن اطلاعات کد درس موردنظر بوده است.

سپهری با اشاره به اینکه در حال حاضر این اشتباه در ثبت کد درس کاملاً برطرف شده است، ادامه داد: دانشجویان در موعد مقرر انتخاب واحد می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان اقدام به انتخاب درس مورد نظر به صورت مجزا و تفکیک‌شده جنسیتی کنند.

وی با بیان این نکته که ارائه مختلط این درس در دانشگاه‌های کشور برخلاف ارزش‌های اسلامی است، تصریح کرد: مسئولین دانشگاه زنجان همواره سعی در پاسداری از این ارزش‌ها دارند.

لازم به ذکر است، اخیراً در سامانه گلستان دانشگاه زنجان درس ورزش یک به صورت مختلط ارائه شده بود که با واکنش‌های متفاوت دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده بود.
منبع: فارس