۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

تصادف خونین وانت با شتر در ایرانشهر

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک نفر شتر در محور دلگان ـ ایرانشهر، یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
کد خبر : ۲۹۵۰۱۹

صراط: رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک نفر شتر در محور دلگان ـ ایرانشهر، یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کورسی اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک نفر شتر در کیلومتر 65 محور دلگان ـ ایرانشهر، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در این حادثه، یک دستگاه وانت تویوتا به علت ارتکاب دو تخلف عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت تویوتا و رها کردن احشام بدون مسئول هدایت در سطح سواره رو با یک نفر شتر برخورد می‎کند که بر اثر شدت ضربه وارده راننده وانت تویوتا بعد از اعزام به بیمارستان فوت کرده و دو سرنشین آن نیز که مجروح شده بودند توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کورسی با اشاره به دوطرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست، از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند و توجه کافی به جلو و جوانب را داشته باشند و با رانندگی صحیح آسایش و آرامش را به خانوادهایمان هدیه کنید.