۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

تصادف با شتر جان یک نفر را گرفت

فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با شتر در محور شرق هرمزگان جان یک نفر را گرفت.
کد خبر : ۳۳۷۵۸۴
صراط: فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با شتر در محور شرق هرمزگان جان یک نفر را گرفت.

به گزارش فارس، علی اسفندانی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اثر دو فقره تصادف در عصر امروز در محور شرق استان هرمزگان دو تن جان باخته و یک نفر نیز زخمی شد.

وی افزود: عصر امروز تصادف یک دستگاه خودروی ام وی ام با یک دستگاه موتور سیکلت در محور رودان و در محدوده روستای برنطین موجب کشته شدن راکب موتور سیکلت شد که دلیل اصلی بروز این تصادف نیز عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودروی ام وی ام بوده است.

فرمانده پلیس راه هرمزگان عنوان کرد: در تصادف دیگری در محور شرق هرمزگان، متاسفانه در اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با شتر، راننده خودروی سواری جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مجروح شد.

اسفندانی دلیل بروز این سانحه تصادف را عدم توجه به جلو راننده خودروی پژو و همین طور رهاشدن شترها در بیابان‌ها از سوی ساربان آنان عنوان کرد و گفت: تاکنون در موارد متعددی نسبت به هشدار به صاحبان شترهای رهاشده در بیابان‌های شرق استان اقدام شده و از رانندگان در محورهای شرقی و غربی استان نیز خواهشمندیم تا در زمان رانندگی بخصوص در شب حتما احتمال ورود حیوانات به جاده را در نظر بگیرند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه کامل راننده به جلو موجب مهار بسیاری از سوانح رانندگی می‌شود و لذا همواره از رانندگان می‌خواهیم که در زمان رانندگی تمامی حواس خود را به جلو معطوف کرده و به محض احساس خستگی در محلی مناسب استراحت کنند.