۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

داعش پل هاي فلوجه را بست

يكي از شيوخ و ريش سفيدان شهر فلوجه در استان الانبار فاش كرد كه گروه تروريستي داعش دو پل قديم و جديد در غرب شهر فلوجه را بست و از تردد خانواده ها از آن جلوگيري مي كند.
کد خبر : ۲۹۷۴۰۴
صراط: يكي از شيوخ و ريش سفيدان شهر فلوجه در استان الانبار فاش كرد كه گروه تروريستي داعش دو پل قديم و جديد در غرب شهر فلوجه را بست و از تردد خانواده ها از آن جلوگيري مي كند.

به گزارش العالم، مجيد الجريصي در گفت وگو با سايت السومريه نيوز با  اشاره به اینکه اين دو پل مركز شهر را به مناطق غربي آن متصل مي كند، تصريح كرد: گروه داعش از عبور دهها خانواده شهر فلوجه از اين دو پل براي عزيمت به مناطق الحلابسه و البو علوان و بيمارستان زنان و كودكان فلوجه جلوگيري كرد.

به گفته وي، اين اقدام داعش بعد از پيشروي نيروهای امنيتي و جنگجويان عشاير به سمت مركز شهر از محور جنوب غربي صورت گرفت. اين نيروها در فاصله كمتر از 7 كيلومتري مركز شهر فلوجه قرار دارند.

سرلشكر ستاد اسماعيل المحلاوي فرماندهي عمليات استان الانبار روز پنجشنبه اعلام كرد كه جاده ارتباطی بين ناحيه العامريه به تقاطع اسلام در جنوب فلوجه آزاد شده است و نيروهای امنيتی در جريان عمليات آزادسازی محل استقرار خمپاره اندازها و تونل ها و خاكريزهای گروه داعش را منهدم كردند.
برچسب ها: داعش پل فلوجه صراط