۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
واکنش یک کاندیدا پس از ناکامی

آجورلو: جهانگیری هم مثل احمدی‌نژاد درانتخابات دخالت کرد

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست بر کرسی این فدراسیون تکیه بزند گفت: به خاطر این انتخابات از مردم عذرخواهی می کنم. در دوره گذشته احمدی‌نژاد دخالت کرد و این بار آقای جهانگیری.
کد خبر : ۲۹۷۶۲۳

صراط: نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست بر کرسی این فدراسیون تکیه بزند گفت: به خاطر این انتخابات از مردم عذرخواهی می کنم. در دوره گذشته احمدی‌نژاد دخالت کرد و این بار آقای جهانگیری.

به گزارش مهر، مصطفی آجورلو پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به انتقاد شدید از وزیر ورزش و جوانان و جهانگیری و اسلامیان پرداخت و آنها را متهم به دخالت در انتخابات فدراسیون کرد.

آجورلو در ابتدای صحبت‌هایش به انتقاد از ورزش ورزش و جوانان پرداخت و گفت: ممکن است ایشان به عنوان یک استاد دانشگاه درس دادن برای آسان باشد اما عمل کردن به این درس ها را بلد نیستند. ایشان به طور ناعادلانه در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کردند و جا دارد بنده از مردم ایران به خاطر این انتخابات عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: این انتخابات را به آقای وزیر ورزش، آقای اسلامیان، آقای جهانگیری و دولت تدبیر و امید تبریک می گویم و بار دیگر از مردم عذرخواهی می کنم. روندی که بر انتخابات عادلانه نبود و امیدوارم خبرهایی که در این مورد منتشر شده درست نباشد.

مصطفی آجورلو ادامه داد: شب گذشته آقای یاسر هاشمی تماس گرفتند و گفتند که رای عزیزی خادم را به آقای تاج داده اند که اگر این اتفاق و این خبر درست باشد وای به حال ما.

نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال که از این موضوع بسیار ناراحت بود ادامه داد: یک ماه می شود که به وزیر ورزش گفتم اسلامیان و جهانگیری از تاج حمایت می‌کنند و به شما که دنبال فوتبال پاک هستید، این موضوع را می‌گویم. جهانگیری به شما دستور داده که از تاج حمایت کنید.

آجورلو ادامه در مورد این شائبه که شب قبل از مجمع لابی هایی صورت گرفته است گفت: این حق صاحبان رای است که به هر کسی که می خواهند رای بدهند اما دخالت آقای جهانگیری و اسلامیان در انتخابات قابل قبول نیست.

وی سپس روی سخنش را به سمت وزیر ورزش و جوانان چرخاند و گفت: وزیر ورزشی که آقای تاج را به عنوان یکی از متهمان فساد محکوم کرده بودند الان از ایشان حمایت کردند تا به عنوان مسئول اول فوتبال انتخاب شود. این اتفاق تلخی بود که ورزش و فوتبال را به سمت دیگری می برد. امیدوارم کاری کنند که فوتبال به سمت پاک برود.

آجورلو ادامه داد: هشت سال پیش که من در انتخابات حضور پیدا کردم آقای احمدی نژاد دخالت کرد و امسال آقای جهانگیری. این دوره که دولت تدبیر و امید است هیچ فرقی با دولت قبلی نکرده است. فوتبال پاکی که آقای احمدی نژاد درست کردند را الان می بینیم و فوتبالی هم که دولت تدبیر و امید درست کردند را هشت سال بعد می بینیم. به نظر من هیچ فرقی بین این دولت و دولت قبلی نیست.