۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

واکنش قنبرزاده به ادعاهای آجرلو

عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید هر کسی مسئول صحبت‌های خودش است.
کد خبر : ۲۹۷۶۲۷

صراط: عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید هر کسی مسئول صحبت‌های خودش است.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های آجرلو اظهار کرد: من صحبت‌های ایشان را نشنیدم و نمی‌توانم درباره صحبت‌های دیگران اظهار نظر داشته باشم. من به عنوان نایب رییس دوم آقای آجرلو و عزیزمحمدی ثبت نام کرده بودم و حال که هیچ کدام از این دو عزیز رای نیاوردند خودبه‌خود من نیز از رای‌گیری کنار رفتم.

وی افزود: به نظر من نباید درباره هر مسئله‌ای به راحتی صحبت کرد. امروز اعضای مجمع رای دادند و حتی من به خاطر اینکه نامزد بودم حق رای نداشتم و نماینده باشگاه نفت در رای‌گیری شرکت داشت.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: هر کسی مسئول صحبت‌های خودش است و من نمی‌توانم درباره صحبت‌های دیگران اظهار نظر کنم اما وقتی یک نفر با کسب دو سوم آرا انتخاب می‌شود نباید به آن ایرادی وارد کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان رییس سازمان لیگ انتخاب می‌شوید گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم.

او درباره پخش نشدن انتخابات امروز فدراسیون فوتبال از تلویزیون گفت: قرار بر این بود که انتخابات را پخش کنند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که آن را پخش نکردند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود دو هفته پایانی لیگ برتر از صداوسیما پخش نمی‌شود، گفت: هیچ گونه صحبتی در این باره نشده و مسابقه‌ها از تلویزیون پخش می‌شود.