۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

آدم ربایی برای 3 میلیون تومان!

2 تن از افرادی که متهم به آدم ربایی 3 میلیون تومانی هستند، ساعتی پس از ارتکاب جرم با صدور دستورات ویژه قضایی توسط عوامل انتظامی در مشهد دستگیر شدند.
کد خبر : ۳۰۵۴۵۲
صراط: 2 تن از افرادی که متهم به آدم ربایی 3 میلیون تومانی هستند، ساعتی پس از ارتکاب جرم با صدور دستورات ویژه قضایی توسط عوامل انتظامی در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، معاون دادستان مشهد روز گذشته در تشریح این ماجرا به خراسان گفت: شب چهارشنبه گذشته زنی هراسان به کلانتری التیمور مشهد مراجعه و عنوان کرد: 4 نفر که اهل یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان هستند، همسرم را با توسل به زور داخل خودرو انداختند و او را ربودند.

این زن همچنین اظهار کرد: ربایندگان مبلغ 3 میلیون تومان از همسرم طلبکار بودند. قاضی «موحدی راد» افزود: در پی دریافت این خبر با توجه به اهمیت و حساسیت جرایم خشن و این که هر لحظه احتمال وقوع جنایت نیز وجود داشت، دستورات ویژه ای برای ردیابی عاملان و متهمان به آدم ربایی صادر شد و مأموران کلانتری التیمور، نیز بلافاصله رصدهای اطلاعاتی خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

 این مقام قضایی افزود: مأموران انتظامی پس از یکسری فعالیت اطلاعاتی موفق شدند منزل متهمان را به محاصره درآورند اما 2 تن از افراد تحت تعقیب که داخل پراید نشسته بودند با مشاهده مأموران انتظامی از خودرو بیرون پریدند و با استفاده از تاریکی شب گریختند.

سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد اضافه کرد: مأموران انتظامی که دستور ورود به مخفیگاه را دریافت کرده بودند در یک عملیات هماهنگ، وارد منزل مذکور شدند و 2 تن از متهمان این پرونده را به دام انداختند. قاضی «علی موحدی راد» تصریح کرد: این در حالی بود که دقایقی بعد، مشخص شد متهمان گروگان خود را رها کرده اند. وقتی گروگان 40 ساله به مرکز انتظامی احضار شد ابتدا عنوان کرد: ماجرا آدم ربایی نبود و من خودم با متهمان همراه شدم!! اما وقتی این مرد 40 ساله با تشکیل پرونده به مجتمع قضایی شهید بهشتی احضار شد در بازجویی های قضایی لب به اعتراف گشود و گفت: آن ها (متهمان) مرا به شدت تهدید کرده اند که اگر حقیقت را به پلیس بگویم مرا خواهند کشت!!

معاون دادستان مشهد در ادامه گفت: فرد گروگان در اظهارات خود مدعی شد مبلغ 3 میلیون تومان به آدم ربایان بدهکار است و قبلاً نیز به اتهام مواد مخدر در زندان تحمل کیفر کرده است. وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده که 37 و 18 ساله هستند در اختیار مأمور عملیات ویژه پلیس مشهد قرار گرفتند تا بررسی های بیشتری درباره زوایای پنهان ماجرای آدم ربایی انجام شود.