۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

رهایی مرد 35ساله از چنگال گروگان‌گیران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مرد 35 ساله‌ای که در شهرستان میناب توسط افرادی ربوده شده بود با تلاش پلیس استان هرمزگان به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.
کد خبر : ۳۲۷۶۶۵
صراط: فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مرد 35 ساله‌ای که در شهرستان میناب توسط افرادی ربوده شده بود با تلاش پلیس استان هرمزگان به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

به گزارش فارس، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به رهایی گروگان در هرمزگان اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت زنی اهل و ساکن میناب مبنی بر اینکه همسر وی به نام م-ح 35 ساله به قصد خرید از منزل خارج شده و پس از آن مراجعه نکرده تا اینکه پس از دو روز طی تماس تلفنی فردی ناشناس، اعلام کرد که در قبال آزادی شوهرش مبلغ 400 میلیون تومان باید پرداخت کند.

وی افزود: پس از بررسی و تحقیقات فنی مشخص شد که انگیزه آدم‌ربایی بدهی فرد ربوده‌شده بابت موادمخدر بوده است که با تلاش شبانه‌روزی نهایتاً سه نفر از افراد گروگان‌گیر در یکی از روستاهای شهرستان نیک شهر و چابهار استان سیستان و بلوچستان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی میناب با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه متهمان عزیمت و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه یکی از اعضای باند سه نفره به نام ش-چ  44 ساله را در شهرستان چابهار دستگیر کردند.

ملکی تصریح کرد: فرد ربوده‌شده به آغوش خانواده بازگشت و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند که سوابق متعددی در تهیه و حمل قاچاق مواد مخدر دارند ادامه دارد.
برچسب ها: گروگان پلیس صراط