۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

جوان‌فکر به ۹۱ روز حبس محکوم شد

علی‌اکبر جوان‌فکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان از سوی شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری کارکنان دولت و با شکایت دادستانی تهران به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.
کد خبر : ۳۰۶۰۱۷

صراط: علی‌اکبر جوان‌فکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان از سوی شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری کارکنان دولت و با شکایت دادستانی تهران به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم شد.

قهرمان شجاعی وکیل مدافع علی‌اکبر جوان‌فکر در گفت‌وگو با  تسنیم، با اعلام این خبر اظهار کرد: رای دادگاه امروز (یکشنبه) به ما ابلاغ شد و متاسفانه دادگاه برای موکلم 91 روز حبس تعزیری در نظر گرفته است.

وکیل جوان‌فکر با بیان اینکه قطعا به این حکم در مراجع تجدیدنظر اعتراض خواهد کرد افزود: دادگاه علاوه بر موکل برای 3 متهم دیگر پرونده نیز (خبرنگاران پیشین روزنامه ایران) 91 روز حبس تعزیری در نظر گرفته است. 

براساس این گزارش علی اکبر جوان‌فکر و 3 نفر از خبرنگاران پیشین روزنامه ایران با شکایت دادستانی تهران و به اتهام تمرد از امر ماموران قضایی و انتظامی در شعبه 1057 دادگاه کیفیری کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری محاکه شدند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
۳
۹
نمیدونم احمدی نژاد با اینهمه پرونده رنگارنگ که خودش و اطرافیانش دارن چطور روش میشه دوباره حرف از انتخابات بزنه ، شرکت در انتخاباتی که احمدی نژاد تایید صلاحیت شده باشه موجه کردن و مشروعیت بخشیدن به وی هست