۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

بازیگر زن: برخی ما را جلو انداخته اند تا حقوق نجومی دریافت کنند

نام بازیگرها و فوتبالیست ها بد درفته است، در حالیکه عده ای ما بازیگرها را جلو انداخته اند و خودشان حقوقی های نجومی دریافت می‌کنند.
کد خبر : ۳۰۶۷۲۲

صراط: خاطره حاتمی در گفتگو با راه دانا، در خصوص فیش های حقوقی نجومی برخی از مدیران دولتی، اظهار داشت: نام بازیگرها و فوتبالیست ها بد دررفته است، در حالیکه عده ای ما بازیگرها را جلو انداخته اند و خودشان حقوقی های نجومی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر محدودیت هایی برای قشر ما وجود داردکه برای کمتر قشری این محدودیت ها لحاظ میشود. از سختی کار گرفته تا نبود ساعت و زمان مشخصی برای کار، برای نمونه من کاری سینمایی را پنج سال پیش انجام دادم و هنوز هزینه های آن دریافت نکردم و حتی با وجود شکایت به اتحادیه تهیه کنندگان، تنها کاری که انجام شد آن تهیه کننده را ممنوع الکار کردند.

خاطره حاتمی با اشاره به آسیب های رفتاری ناشی از وجود فاصله طبقاتی گفت: شاید دیده یا شنیده باشید که یک جوانی می آید دور تا دور یک اتومبیل گران قیمت را خط می‌کشد و و به آن آسیب می‌رساند، هر چند این کار صحیح نیست، اما این مسئله ناشی از افسردگی، عقده و احساس خود کم بینی است که این معضل ناشی از همین اختلاف طبقاتی و شنیده شدن حقوق های نجومی برخی از افراد در رسانه ها است.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: همه مردم می دانند که فاصله طبقاتی تا چه میزان است، آن کارگر که دستش به جایی نمی‌رسد و کاری نمی تواند انجام دهد، آن فرد پولدار هم که از این وضعیت راضی است؛ در این میان به یک نیروی تعادل بخش نیاز داریم.

وی ادامه داد: باید یک ارگان، سازمان یا نهادی قدرتمند به طور قاطعانه این تعادل و مبارزه را شروع نماید، هرچند این اقدام زمان می‌برد و قطعا ریزش‌ها و هزینه هایی هم خواهد داشت.