۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴

دعوای تارا و سارا بر سر پدر زن نتانیاهو !

کد خبر : ۳۰۹۴۸

"تارا ماله" خدمتکار نپالی پدر زن نتانياهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه "سارا نتانیاهو" همسر وي به اتهام کتک کاری و رفتار ناپسند اقامه دعوا کرد.

به گزارش صراط نیوز به نقل از خبرگزاری قدسنا؛ پایگاه اینترنتی آکا پی اس در خبری نوشت: خدمتکار نپالی پدر سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر اسراییل  مدعی است که وي بر سر نحوه نگهداری پدرش با او رفتارهای بسیار زشتی داشته و حتی یکبار
این خدمتکار نپالی با توجه به اینکه موضوع اقامه دعوای او علیه همسر نخست وزیر به صدر اخیار رسانه ها مبدل شده صبح ديروز کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کرد و ضمن دعوت از نمایندگان سازمان " گزارشگران بدون مرز" گفت:  درخواست های سارا نتانیاهو از او گسترده تر از پولی است که برای نگهداری از پدرش دریافت می کند. وی گفت: من طبق قرار داد بنا بود از شموئیل بن ارتس (63 ساله )پدر سارا در خانه نخست وزیر در ازای مبلغی نگهداری کنم؛ اما رفتارهای زشت و بد وي و درخواستهای بی حد و حصری که او از من دارد در نهایت تبدیل به مشاجره لفظی شد و همسر نخست وزیر با سیلی به صورت من نواخت. من نیز به اداره پلیس از او شکایت کردم.

در واکنش به ادعاهای این خدمتکار نپالی دفتر رییس جمهور وارد معرکه شده و تعدادی اسناد رو کرده است که ادعاهای تاره ماله را تکذیب می کند.

این اولین باری نیست که همسر بنیامین نتانیاهو برای نخست وزیر دردسر ساز شده است.  پیشتر نیز  یک شهروند زن اسراییلی که در نزد سارا نتانیاهو کار می‌کرده در شکواییه‌ای که به دادگاه تل آویو ارایه نموده تاکید داشت که همسر نخست وزیر اسراییل در قبال وی رویکرد برده داری داشته است. این زن از دادگاه خواستار غرامت زیادی شده بود.

از سوی دیگر سارا نتانیاهو که از سوی یک شهروند زن اسراییلی به برده داری متهم شده بود، در اقدامی دیگر  به دخالت در انتصاب‌های دفتر نخست وزیری و کابنیه بنیامین نتانیاهو در مظان اتهام قرار دارد. روزنامه تایمز با انتشار این خبر نوشت: سارا نتانیاهو همسر جنجالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درانتصاب‌هایی که در دفتر نخست وزیری و کابینه این رژیم صورت می‌گرفته، نقش دارد.

به نوشته تایمز، بنیامین نتانتانیاهو هم پس از انتشار این خبرها خطاب به خبرنگاران گفت: زنم را آزاد بگذارید، خانواده ام را رها کنید و به من حمله کنید.

بن کاسپی تحلیلگر سیاسی روزنامه معاریو چاپ تل آویو در این‌باره گفت: هیچ انتصابی در دفتر و کابینه رژیم صهیونیستی بدون نظر و دخالت سارا نتانیاهو صورت نمی‌گیرد.