۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

جسد جوان تهرانی در رودخانه هراز پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به غرق شدن پسر ۱۳ ساله تهرانی در رودخانه هراز گفت: ساعتی پیش با تلاش نیروهای امدادی، پیکر بی‌جان وی در بخش دیگری از رودحانه هراز پیدا شد.
کد خبر : ۳۱۲۰۱۷
صراط: رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به غرق شدن پسر ۱۳ ساله تهرانی در رودخانه هراز گفت: ساعتی پیش با تلاش نیروهای امدادی، پیکر بی‌جان وی در بخش دیگری از رودحانه هراز پیدا شد.

به گزارش تسنیم از آمل، جمشید نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تماس با سامانه 112 جمعیت هلال‌احمر غرق شدن پسر بچه 13 ساله در رودخانه هراز گزارش شد، اظهار داشت: در این عملیات سه تیم نیروهای امداد و نجات منطقه گزنک، پلور و کهرود برای نجات به این نوجوان اعزام شدند.

وی ادامه داد: عرفان صالح آبادی اهل تهران به همراه خانواده برای استراحت کنار رودخانه هراز در منطقه وانا مستفر شده بودند که این نوجوان 13 ساله داخل رودخانه افتاد.

نیکزاد با اعلام اینکه با تلاش نیروهای امدادی بعد از یک ساعت تلاش جسد عرفان بعد از تونل وانا با فاصله حدود سه کیلومتری از محل غرق شدن پیدا شد، عنوان کرد: در این عملیات نیروهای انتظامی و دهیاری روستای وانا همکاری داشتند که بعد از اجرای نصب کارگاه خروج جسد از رودخانه اقدام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل از نجات یک تیم چهار نفره صخره‌نورد از آبشار شاهاندشت از سوی نیروهای کوهستانی خبر داد و گفت: پس از گزارش از سوی مرکز " ای او سی " جمعیت هلال احمر مازندران در ساعت 15 امروز مبنی بر فرود یک تیم 4 نفره صخره نورد نیروهای امداد کوهستان آمل وارد عملیات شدند.

وی یادآور شد: این تیم صخره‌نورد که در حال فرود از بالای آبشار شاهاندشت بودند متاسفانه یک نفر دچار حادثه شد با اعزام تیم امداد کوهستان هلال احمر مصدوم نجات و تحویل درمانگاه گزنک شد.