۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

جسد جوان 28 ساله در سد طالقان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز از پیدا شدن جسد جوان 28 ساله در سد طالقان خبر داد.
کد خبر : ۳۱۴۳۶۲
صراط: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز از پیدا شدن جسد جوان 28 ساله در سد طالقان خبر داد.

به گزارش فارس، داود رجبی اظهار داشت: با تلاش نیروهای امداد هلال احمر و پس از 5 ساعت عملیات جست‌وجو و همکاری غواصان محلی در شهرستان طالقان جسد جوان 28 ساله در سد طالقان پیدا شد.

وی ادامه داد: ظهر امروز با اعلام خبری مبنی بر سقوط یک جوان به سد طالقان نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به این منطقه اعزام شدند.

این مسؤول ادامه داد: در این راستا مشخص شد که این جوان برای نجات جان یک دختر بچه هفت ساله که به داخل سد سقوط کرده است رفته بود که خود نیز موفق به بیرون آمدن از این سد نشد.

به گفته رجبی این جوان توانسته بود این دختر بچه هفت ساله را از مرگ حتمی نجات دهد اما خودش نتوانسته به بیرون از سد هدایت شود.

وی تأکید کرد: با انجام عملیات جست‌وجو پس از 5 ساعت تلاش دقایقی پیش جسد این جوان توسط نیروهای هلال احمر پیدا و به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با تأکید بر رعایت هموطنان مبنی بر عدم استفاده از مکان‌هایی مانند سدها برای آب‌تنی افزود: متأسفانه عده‌ای از شهروندان همچنان به تابلوهای اخطاری در خصوص خطرناک بوده این سدها توجهی نمی‌کنند و همین امر حوادث ناگواری را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

وی در پایان از مردم خواست تا به هشدارها و علائمی که در کنار جاده‌ها و سدها است توجه ویژه و اساسی داشته باشند.