۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

صفر تا صد شایعه فوت علیخانی +تصاویر

داستان از آنجا شروع می شود که مهدی توتونچی گزارشگر شبکه ورزش حین برنامه زنده خبر از فوت احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل داد؛ خبری تایید نشده که واکنش های فراوانی را به همراه داشت.
کد خبر : ۳۱۶۰۳۷
صراط: داستان از آنجا شروع می شود که مهدی توتونچی گزارشگر شبکه ورزش حین برنامه زنده خبر از فوت احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل داد؛ خبری تایید نشده که واکنش های فراوانی را به همراه داشت.

به گزارش میزان، در نخستین شماره از پرونده ویژه "صفر تا صد" قصد داریم تا به مرور خبر جنجالی روز گذشته (18/5/95) درباره درگذشت احسان علیخانی بپردازیم.

دیروز مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش حین اجرای برنامه زنده، خبر از فوت احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل داد،خبری تایید نشده که واکنش های فراوانی را به همراه داشت.
در این گزارش به بررسی این موضوع و واکنش های منتشره در این مورد می پردازیم.

واکنش کاربران فضای مجازی به خبر مرگ علیخانی
مهدی توتونچی با اعلام این خبر باعث تهییج احساسات مردم و هجوم آن ها به صفحه اینستاگرام احسان علیخانی و بررسی صحت و سقم این خبر و سلامت احسان شدند.

صفر تا صد شایعه فوت علیخانی +تصاویر
صفر تا صد شایعه فوت علیخانی +تصاویر

تکذیب خبر فوت احسان توسط نزدیکان وی

صفر تا صد شایعه فوت علیخانی +تصاویر

 مساله به اینجا ختم نشد و بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری به مصاحبه با نزدیکان احسان علیخانی پرداختند که همه نزدیکان با شنیدن این خبر شوکه و سپس آن را تکذیب کردند.از جمله محمد سلوکی مجری تلویزیون خبر فوت احسان علیخانی را شایعه محض خواند و گفت: این خبر تنها یک شایعه بوده و احسان علیخانی صحیح و سالم است.


عقب نشینی توتونچی از خبر کذبی که اعلام کرد
این واکنش ها باعث شد تا مهدی توتونچی در اظهارات خود تجدید نظر کرده و در ادامه بگوید که هنوز هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است.



مادر احسان در بیمارستان بستری شد

صفر تا صد شایعه فوت علیخانی +تصاویر

اعلام این خبر از شبکه ورزش کافی بود تا مادر احسان با افت فشار روبرو شده و راهی بیمارستان شود که این مساله باعث شد احسان به روی خط برنامه "مردم چی می گن" بیاید و با انتقاد از مهدی توتونچی گفت: اگر شغل دیگری بلد بودم همین امروز این کار را کنار می‌گذاشتم.

و پایان ماجرا با توبیخ مهدی توتونچی
تهیه کننده ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش با اعلام خبر توبیخ توتونچی گفت:
مهدى توتونچی گزارشگر برنامه توبيخ شده است و مديران هم به سرعت اين توبيخ را انجام دادند و قطعا از اين اتفاق به سادگی عبور نخواهند كرد.
از آنجایی که توتونچی تنها گزارشگر اعزامی به این مسابقات است نمی‌توانیم به او بگوییم که دیگر حق گزارش ندارد.
باید هر توبیخی صورت می‌گیرد بعد از مسابقات باشد تا مخاطبان از گزارش و پوشش المپیک محروم نشوند.