۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵

بداخلاقی‌همسرنتانياهو کاردستش‌داد+عکس

خشونت طلبي و تندمزاجي "سارا نتانياهو" همسر نخست وزير رژيم صهيونيستي موضوع تازه‌اي نيست.
کد خبر : ۳۱۶۶۸

ایسنا: "سارا نتانياهو" همواره براي همسرش دردسرآفرين بوده است. اين بار پاي شكايت خدمتكاري ايتاليايي در ميان است كه مي‌گويد مورد توهين و تهديدهاي غيراخلاقي قرار گرفته است. "تارا كوماري" حتي عنوان مي‌كند، همسر بنيامين نتانياهو باعث شكستگي انگشتش شده است.

خشونت طلبي و تندمزاجي "سارا نتانياهو" همسر نخست وزير رژيم صهيونيستي موضوع تازه‌اي نيست ولي گزارش‌هاي اخير درباره وي سر و صداي زيادي را به پا كرد تا آنجا كه دفتر نخست وزيري ناچار شد، واكنشي از خود نشان داده و اوضاع را سر و سامان دهد.

پنج بيانيه در يك روز و در نهايت اخراج تارا كوماري براي مهار بهمني صورت گرفت كه اين مستخدم به راه انداخت.

پايگاه اينترنتي "زود دويچه سايتونگ" آلمان در گزارشي به جنجال آفريني بر سر سارا نتانياهو پرداخته است و "پترمونش"، خبرنگار اين روزنامه در تل آويو از بداخلاقي و بدرفتاري همسر نخست وزير رژيم صهيونيستي نوشته است.

متن اين گزارش در زير مي‌آيد:

«زنان ديگر در كنار مردان قدرت به خاطر لبخند جذاب و نرم خويي‌شان زبانزد هستند ولي "سارا نتانياهو" از اين دست زنان شمرده نمي‌شود. همسر نخست وزير اسراييل به خاطر خشونت، بي‌ادبي و تندخويي‌اش شناخته شده است. وي اكنون از سوي يكي از خدمتكاران پيشين خود با اتهام‌هاي شديدي رو به روست. اين زن خدمتكار مي‌گويد، همسر نخست وزير از جمله مسئول شكسته‌شدن انگشت اوست!

آيا سارا نتانياهو خدمتكارش را "بدكاره" يا "كثافت ناپلي" خوانده است؟ آيا وي مستخدمه‌اش را تهديد كرده و حتي مسئول و مقصر شكسته شدن انگشت اوست؟

سارا زني است كه هيچ كاري از وي بعيد و دور از ذهن به شمار نمي‌رود و شايد درست از همين رو تازه‌ترين اتهام‌ها به او در چشم برهم زدني تيتر نخست رسانه‌هاي اسراييلي مي‌شود. خبرهاي اين چنيني از همسر نخست وزير نه تنها در رسانه‌هاي نه چندان جدي و روزنامه‌هاي زرد كه در مطرح ترين آنها هم درج و با آب و تاب فراواني منتشر مي‌شود.

سارا نتانياهو همواره خبرساز بوده و در كانون توجه همگان قرار داشته است، ولي اتهام‌هاي تازه مي‌تواند رسوايي دولتي را در پي داشته باشد و همين هم خانواده نتانياهو را سخت نگران كرده است. نگراني از بهمني كه خدمتكاري جوان از بندر ناپل ايتاليا به نام "تارا كوماري" به راه انداخت.

وي بيش از دو سال است كه پرستاري از پدر 96 ساله سارا نتانياهو را برعهده دارد. تارا و پدر سارا در مقر نخست وزيري در بيت المقدس به سر مي‌برند؛ جايي كه خبرهاي هولناكي از آنجا مخابره مي‌شود. تارا كوماري از پيرمرد در اتاقي نگهداري مي‌كند و يك آن هم نبايد چشم از وي بردارد. وظيفه‌اي كه در ازايش ماهانه نزديك به 650 يورو دستمزد دريافت مي‌كند. كوماري ادعا مي‌كند، سارا نتانياهو، كارفرمايش با درخواست مرخصي دو هفته‌اي براي سفر به كشورش مخالفت كرده و درخواست دريافت دستمزدش براي ماه ژوئيه را با تهديدهاي شديد و غير اخلاقي پاسخ داده است. چنان‌كه اين پرستار مي‌گويد از ترس عقب عقب رفته و در ادامه ميزي باعث زمين خوردن او شده است.

گفته‌هاي اين خدمتكار اگرچه زيبا و خوشايند نيست ولي قابل اعتماد به نظر مي‌رسد. اين خدمتكار پيش از اين هم چند بار در رسانه‌ها و حتي در دادگاه از بي‌ادبي و تند خويي كارفرمايش شكايت كرده است. از كوره در رفتن‌هاي همسر نخست وزير گهگاه در حضور اعضاي كابينه همسرش هم رخ داده و حضور آنها هم نتوانسته است باعث شود تا وي كمي خوددار باشد.

سارا نتانياهو از مدتي پيش تلاش داشت با لبخند زدن و سكوت تصويري بهتر را از خود ارائه دهد ولي ناگهان اين داستان تازه بر سر زبان‌ها افتاد و همه تلاش‌هاي او را به باد داد. خانواده نتانياهو حساسيت اين داستان را خيلي زود درك كرد تا آنجا كه تمام تلاش خود را به كار گرفت تا واكنشي در خور به آن نشان دهد. دفتر نخست وزيري در مدت 24 ساعت چندين بيانيه رسمي را در اين باره انتشار داد كه در تمام آنها تلاش فراواني شده بود اتهام‌هاي وارد شده به شدت رد شود و اوضاع عوض شود. حتي شاهداني از سوي خانواده نتانياهو مدعي شدند، تارا كوماري در انجام وظايفش كوتاهي كرده و مسئوليت خود را به بدترين شكل انجام مي‌دهد.

مي‌توان از خود اين پرسش را داشت كه اگر اين گونه هست، چرا اين خدمتكار بلافاصله اخراج نشد و اين كار تازه پس از پنجمين و آخرين بيانيه دفتر نخست وزيري صورت گرفت؟!»

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا عذر می خوام
من اصلا آدم بی ادبی نیستم
ولی
ولی
گور ..... جفتشون