۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

تکذیب شایعات اخیر درباره ابوترابی‌

کد خبر : ۳۱۷۳۴۵
صراط: دفتر حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با تکذیب شایعات اخیر گفت: بعد از انتخابات مجلس، شایعات بسیاری درباره حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در سمت‌های گوناگون مطرح شده که همه آنها در حدّ شایعه بوده و خبر اصالت‌داری نیست.

به گزارش فارس،‌ پس از انتشار شایعاتی پیرامون حضور حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در مدیریت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» و سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر وی به خبرنگار ما گفت: بعد از ایام انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، شایعات بسیاری درباره حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در سِمت‌های مختلف مطرح شده است و همه آنها در حدّ شایعه بوده و خبر اصالت‌داری نبوده است.

دفتر حجت‌الاسلام ابوترابی تأکید کرد: پیش از این هم درباره مسئولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها بوده که آن هم شایعه بود و خبر امروز یکی از خبرگزاری‌ها درباره حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با سازمان تبلیغات اسلامی، کذب است و تمامی اخبار از سوی دفتر وی تکذیب می‌شود. حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد همانند گذشته، به عنوان عضو هیأت حل اختلاف قوا فعالیت دارد.

بر اساس این گزارش، پس از استعفای حجت‌الاسلام محمدرضا زائری از مدیریت مجموعه فرهنگی سرچشمه و با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت‌‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در سازمان تبلیغات اسلامی، برخی رسانه‌ها شایعاتی پیرامون حضور حجت‌الاسلام ابوترابی در این مجموعه‌ها مطرح کرده بودند.