۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

مجللی: در المپیک بعد روی سکو هستم

قایقران ملی پوش ایران پس از ناکامی از صعود به فینال مسابقات قایقرانی المپیک گفت: قول می دهم در بازی های آسیایی و المپیک بعد با کسب مدال جبران کنم.
کد خبر : ۳۱۷۸۲۵
صراط: قایقران ملی پوش ایران پس از ناکامی از صعود به فینال مسابقات قایقرانی المپیک گفت: قول می دهم در بازی های آسیایی و المپیک بعد با کسب مدال جبران کنم.

به گزارش مهر، عادل مجللی پس از پایان کارش در المپیک ریو اظهارداشت: تمام تلاشم را کردم که به فینال بازی‌ها راه پیدا کنم اما متاسفانه به دلیل تمرین المپیکی کم از رسیدن به این مهم بازماندم.

وی تصریح کرد: ١٠ روز مانده به المپیک مطلع شدم که المپیکی شده ام و به همین دلیل زمان مناسبی برای تمرینات ویژه مختص این بازی‌ها نداشتم، همین موضوع هم امروز باعث شد تا به هدف و آرزویم  نرسم.

این قایقران المپیکی تصریح کرد: با اختلاف خیلی ناچیز فینالیست شدن را از دست دادم و هیچ دلیلی نداشتم به جز اینکه تمرینات مختص المپیک انجام نداده بودم، هر چه نیرو و توان داشتم رو کردم تا بین ٩ نفر فینالیست و حداقل ٨ نفر گروه دوم به فینال راه پیدا کنم اما نشد که نشد.

مجللی با اشاره به وضعیت قایقرانی ایران گفت: استعدادهای خوبی در این رشته پرمدال داریم و با حمایت ویژه و برنامه ریزی مناسب می توان به موفقیت و کسب مدال در المپیک ٢٠٢٠ امیدوار بود.

این المپین در پایان از مردم ایران بخصوص همشهریانش در گنبد عذر خواهی کرد و گفت: باور کنید با توجه به شرایط موجود و توانم، تمام تلاشم را کردم. شرمنده شما هستم اما قول می دهم در بازیهای آسیایی طلا بگیرم و در المپیک  بعدی هم روی سکو باشم.