۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

روزهای پایانی «قاتل اهلی» +عکس

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در حال فیلمبرداری است و طی روزهای آینده کارش را با بازی آخرین پلان‌های امیر جدیدی و پولاد کیمیایی به پایان می‌رساند.
کد خبر : ۳۲۰۶۶۱
صراط: فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در حال فیلمبرداری است و طی روزهای آینده کارش را با بازی آخرین پلان‌های امیر جدیدی و پولاد کیمیایی به پایان می‌رساند.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی در حال فیلمبرداری است و طی روزهای آینده کارش را با بازی آحرین پلان‌های امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی و پولاد کیمیایی به پایان می‌رساند.

 روزهای پایانی «قاتل اهلی» +عکس

فیلمبرداری «قاتل اهلی» طبق برنامه‌ریزی قبلی به‌زودی به پایان می‌رسد. این روزها بهرام دهقانی مشغول مونتاژ فیلم است تا هرچه سریع تر مراحل فنی نیز به پایان برسد. قرار است اولین نمایش فیلم در جشنواره سی و پنجم فجر باشد.

 روزهای پایانی «قاتل اهلی» +عکس

فهرست بازیگران «قاتل اهلی» بدین شرح است:

پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، آزاده مهدی زاده، رضا رشید پور، اکبر معززی، سینا سهیلی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، با هنرمندی پولاد کیمیایی و با حضور ثریا قاسمی.