۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

عباس: نتانیاهو دیدار را عقب انداخت

عباس برای هر دیداری در مسکو یا هر جای دیگری اعلام آمادگی کرد و گفت: گفت‌وگو برای ایجاد دولت مستقل فلسطینی در کنار اسرائیل مهم است تا با امنیت و ثبات در کنار هم زندگی کنند.
کد خبر : ۳۲۱۵۴۱
صراط: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: این نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود که دیدار دوجانبه در مسکو را به تأخیر انداخت.

به گزارش فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد وی با دعوت روسیه برای دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو موافقت کرده بوده اما نتانیاهو خواستار عقب‌انداختن این دیدار شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، عباس در کنفرانس مطبوعاتی با «آندری دودا» رئیس جمهور جدید لهستان در ورشو اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه پیشنهاد داده بود دیدار با نتانیاهو در هشتم ماه جاری سپتامبر برگزار شود و من با این موضوع موافقت کرده بودم.

وی افزود: اما سه شنبه (دیروز) صحبت‌هایی میان نماینده پوتین و نماینده نتانیاهو انجام شد و نتانیاهو خواستار تاخیر در این دیدار شده بود.

عباس در ادامه برای هر دیداری در مسکو یا هر جای دیگری اعلام آمادگی کرد و گفت: گفت‌وگو برای ایجاد دولت مستقل فلسطینی در کنار اسرائیل مهم است تا با امنیت و ثبات در کنار هم زندگی کنند.

وی در ادامه بر «صلح» به عنوان یک گزینه غیرقابل برگشت بر اساس راه حل «دو دولتی» تاکید کرد.
برچسب ها: صراط فلسطین