۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

اسرائیل فعالان حقوق بشر بریتانیا را تهدید کرد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انگلیسی‌های حامی کمپین تحریم اسرائیل را تهدید کرد که تاوان اقداماتشان را خواهند داد.
کد خبر : ۳۲۱۶۵۱
صراط: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انگلیسی‌های حامی کمپین تحریم اسرائیل را تهدید کرد که تاوان اقداماتشان را خواهند داد.

به گزارش فارس، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی توهین‌آمیز، بریتانیایی‌ها را تهدید کرد که در صورت حمایت از جنبش تحریم‌های ضد اسرائیلی (BDS)، پاسخ سختی دریافت خواهند کرد.

«گیلعاد عردان» وزیر رژیم صهیونیستی که اکنون در لندن جهت متقاعد کردن مقامات بریتانیایی برای اتخاذ نقشه مشترکی علیه این جنبش به سر می‌برد، گفت: «انگلیس مرکز جهانی کمپین تحریم‌های ضد اسرائیلی است.»

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» عردان شهروندان انگلیسی حامی جنبش BDS را تهدید کرد که بهای اقدامات ضد اسرائیلی‌شان را خواهند پرداخت و به هیچ وجه روی خوش نخواهند دید.

وی ادامه داد به بریتانیا آمده است تا با این تحریم‌ها مبارزه کند و با دولت بریتانیا برای تقویت همکاری‌های مشترک علیه جنبش‌های تحریم اسرائیل مذاکره کند.

«ریوکا برنارد» فعال ضد جنگ برتانیایی نیز ضمن انتقاد از سفر عردان به انگلیس گفت: «حضور عردان در لندن سوال‌های جدی را درباره روابط انگلیس و اسرائیل و رضایت آن با تجاوزهای اسرائیل به حقوق فلسطینیان و قوانین بین‌المللی، برمی‌انگیزد.»

برنارد اظهارات عردان درباره «پرداخت بها از سوی حامیان BDS» را تحریکات خطرناکی که باعث خشونت خواهد شد توصیف کرده و تاکید کرد: «دولت بریتانیا وقتی برای کسانی که رفتار تهدیدآمیزشان جان مدافعان حقوق بشر را تهدید می‌کند فرش قرمز می‌اندازد، باید به سوالات بسیار جدی پاسخ دهد.»