۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
ترامپ:

محافظان کلینتون را باید خلع سلاح کرد

نامزد جمهوریخواهان ضمن حمایت خود از قانون حمل سلاح در آمریکا گفت که محافظان هیلاری کلینتون باید خلع سلاح شوند چون او اعتقادی به قانون حمل سلاح ندارد.
کد خبر : ۳۲۳۱۷۴
صراط: دونالد ترامپ که در جمع هوادارانش در«میامی» سخن می گفت، ضمن اشاره به پشتیبانی خود از تسلیح  پلیس به سلاح‌های پیشرفته، با لحنی تمسخرآمیز رقیب دموکرات خود هیلاری کلینتون را فردی توصیف کرد که پشت‌ دیوارهای بسته زندگی می کند و مخارجش را هم صندوق های پوششی تامین می  کنند.

به گزارش میزان، ترامپ در ادامه اظهارات طعنه آمیز خود اظهار داشت: «فکر می کنم محافظان کلینتون باید تمام سلاح هایشان را زمین بگذارند، باید خلع سلاح شوند، به نظرم باید فورا خلع سلاح شوند، او نیازی نمی بیند که محافظانش سلاح داشته باشند، اما ببینیم که چه اتفاقی برایش رخ می دهد موقعی که فرد مسلحی درکنارش نباشد، خطرناک است؟ نه؟»

کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون در واکنش به این اظهار نظر ترامپ طی بیانیه‌ای اعلام کرد : دونالد ترامپ در سخنانش به خشونت علیه هیلاری کلینتون اشاره کرد، حقیقتا این اظهار نظر دونالد ترامپ رقت‌انگیز است و دهن کجی‌ست به تمام ارزشهای دموکراتیک پایه‌ای ملت آمریکا».

دونالد ترامپ پیش از این نیز در اظهار نظری مشابه درباره کلینتون و حفاظت نظامی از او ضمن حمایت خود از «انجمن ملی سلاح» و قانون حمل آزادانه سلاح بیان کرده بود که هیلاری کلنتون قصد دارد «متمم دوم قانون اساسی» را لغو کند که قانون حق حمل سلاح را تضمین می کند.