۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

پاتک سنگین النصره در شمال حلب +نقشه

گروههای تروریستی در شمال حلب، برای جبران مناطق از دست داده مثل اردوگاه حندرات ضدحمله شدیدی به ارتش سوریه زدند و تا حد زیادی هم موفق بودند.
کد خبر : ۳۲۴۶۲۳

صراط: گروههای تروریستی در شمال حلب، برای جبران مناطق از دست داده مثل اردوگاه حندرات ضدحمله شدیدی به ارتش سوریه زدند و تا حد زیادی هم موفق بودند.

به گزارش فارس، روز شنبه (دیروز) ارتش سوریه و گروه «لواء القدس» (فلسطینی‌های متحد ارتش) در بزرگ‌ترین حمله بعد از تحکیم محاصره حلب، اردوگاه حندرات در شمال شهر را تحت کنترل خود گرفتند.

اما غروب شنبه، با شروع تاریکی هوا، گروههای مسلح شامل «جبهة النصره»، «احرار الشام»، «فاستقم کما امرت»، و دیگر گروههای متحد، پاتک سنگینی به مواضع ارتش آغاز کردند.

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر‌» سوریه وابسته به مخالفان که دیروز خبر تسلط ارتش سوریه بر اردوگاه حندرات را داده بود، شب گذشته خبر داد که «گروهای معارض مسلح پاتک شدیدی برای جبران شکست‌های خود آغاز کرده‌اند».

برخی منابع از جمله رسانه‌های ضدسوری از تسلط دوباره تروریست‌ها بر اردوگاه حندرات سخن می‌گویند اما دیدبان می‌گوید هنوز درگیری ادامه دارد و نبرد به سود هیچ یک از طرفین به اتمام نرسیده و اردوگاه هنوز تحت تسلط ارتش است.

طبق این گزارش دو طرف دیگری یعنی ارتش سوریه و گروه لواء القدس از یک سو و گروههای مسلح از سویی دیگر، تلفات جدی در این نبرد داده‌اند اما آمار دقیقی از آن در دست نیست.

همزمان با این درگیری‌ها، نبرد در شرق شهر حلب نیز آغاز شده و ارتش سوریه دو شب گذشته خبر از آغاز عملیات در شرق شهر را دارد. هم‌اکنون مواضع تروریست‌ها با بمباران هوایی هدف گرفته میشود و در محور جنوب شهر نیز ارتش سوریه پیشروی وسیعی در منطقه شیخ سعید کرده است

پاتک سنگین النصره در شمال حلب +نقشه

پاتک سنگین النصره در شمال حلب +نقشه