۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

بی توجهی به جلو موتورسوار را به کام مرگ کشاند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک موتورسیکلت در آزادراه کمشچه راکب 60 ساله موتور جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۳۲۴۷۶۸
صراط: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک موتورسیکلت در آزادراه کمشچه راکب 60 ساله موتور جان خود را از دست داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: مأموران پلیس‌راه شاهین‌شهر- کاشان از برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک موتورسیکلت باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در اثر این حادثه راکب 60 ساله موتورسوار به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، بیان کرد: علت وقوع این حادثه جاده‌ای توسط کارشناسان مربوطه عدم توجه به جلوی سواری پژو پارس اعلام‌شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برابر ماده 180 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان حق ندارند ضمن رانندگی، دخانیات استعمال کنند یا خوراکی و آشامیدنی میل کنند و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که سبب انحراف ذهنی و رفتاری راننده می‌شود ممنوع است و رانندگان موظفند درهرحال به‌طور کامل به جلو توجه داشته باشند.