۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

برخورد مرگبار سه خودروی سنگین در دامغان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به‌تصادف بین سه دستگاه خودروی سنگین در محور دامغان ـ جندق گفت: این تصادف ۲ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر : ۳۲۶۸۹۴
صراط: رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به‌تصادف بین سه دستگاه خودروی سنگین در محور دامغان ـ جندق گفت: این تصادف ۲ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسن خسروجردی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تصادف در کیلومتر 150 محور دامغان ـ جندق به وقوع پیوست.

وی با اشاره به نحوه تصادف محور دامغان جندق گفت: کامیونت ایسوزو از جندق به سمت دامغان درحرکت بود با کامیونت هیوندایی که به سمت جندق درحرکت بود به‌شدت برخورد کرده و بعد از نیز یک دستگاه تریلی با کامیونت هیوندا برخورد می‌کند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از مرگ در دم راننده و سرنشین کامیونت ایسوزو خبر داد و گفت: شدت تصادف و برخورد شدید بین دو کامیون متأسفانه سبب مرگ راننده و سرنشین کامیونت ایسوزو شد.

سرهنگ خسروجردی با اشاره به علت تصادف به خبرنگاران گفت: انحراف به چپ خودروی ایسوزو سبب ایجاد این حادثه مرگبار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این تصادف همچنین دو نفر مجروح شده که به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه در حین رانندگی از ایجاد چنین حوادثی جلوگیری می‌کند لذا ضرورت دارد رانندگان به این مهم توجه داشته باشند تا شاهد حوادثی مرگبار این‌چنینی نباشیم.