۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

وهب: شهادت آرزوی سردار همدانی بود

فرزند سردار شهید همدانی با اشاره به این‌که اخلاص، درس سردار شهید همدانی به مردم بود، گفت: شهادت، آرزوی سردار شهید همدانی بود.
کد خبر : ۳۲۶۸۷۶
صراط: فرزند سردار شهید همدانی با اشاره به این‌که اخلاص، درس سردار شهید همدانی به مردم بود، گفت: شهادت، آرزوی سردار شهید همدانی بود.

به گزارش ایسنا، وهب همدانی ١۵ مهرماه در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ١۰ شهید مدافع حرم استان همدان، اظهار کرد: یک سال از شهادت حاج حسین همدانی گذشت، برای ما بسیار زود گذشت و از دیدار او محروم بودیم.

او با اشاره به این‌که فراق و دلتنگی همیشه وجود داشته و سخت است، گفت: سخت‌تر از فراقی که ما متحمل می‌شویم، فراقی است که دوستان و هم‌رزمان او تحمل می‌کنند، آن‌هایی که در لحظه‌های سخت و جانکاه در کنار او بودند و جنگیدند.

همدانی با بیان این‌که وقتی با هم‌رزمان او صحبت می‌کنیم فراق سردار شهید همدانی برای آن‌ها سخت بوده، اما شیرین است، ادامه داد: آن‌هایی که بازماندگان دفاع مقدس هستند، کار دشواری دارند، روزمرگی‌ها و دنیاطلبی ما زندگی را برای آن‌هایی که در فضای جنگ زندگی کرده و وضعیت را دیده‌اند، سخت و دشوار می‌کند.

وی با اشاره به این‌که سختی این فراق برای ما و دوستان سردار شهید همدانی همچون روز نخست است، گفت: آن چیزی که درباره شهید همدانی می‌توان عنوان کرد، اخلاص ایشان بود، آن اخلاص جذبه‌ای بود که در تشییع سردار شهید همدانی نمود پیدا کرد و به نوعی پاداش دنیایی وی بود.

فرزند سردار شهید همدانی با اشاره به این‌که برخی از کسانی که در تشییع سردار شهید همدانی حضور پیدا کردند، شاید او را نمی‌شناختند، تصریح کرد: درسی که سردار شهید همدانی می‌تواند به ما بدهد، این است که اخلاص داشته باشیم و در برابر سختی و ناملایمات بایستیم، چراکه خداوند اجر مسلمانان را نادیده نمی‌گیرد.

وی با بیان این‌که شهادت آرزوی سردار شهید همدانی بود و به آن نیز رسید، گفت: از تمام کسانی که از روز تشییع تا کنون در مراسم حضور پیدا کرده و کسانی که با خانواده سردار شهید همدانی همدردی کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

همدانی با اشاره به این‌که جنگ برای سردار شهید همدانی با فتح خرمشهر تمام نشد، افزود: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا راه شهدا را ادامه دهیم و در این راه، ثابت قدم باشیم تا عاقبت همگی ختم به شهادت شود.