۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

یک کارخانه فرش در آتش سوخت

کد خبر : ۳۲۷۸۷۱
صراط: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آران و بیدگل گفت: در یک حادثه آتش سوزی یک کارخانه فرش ماشینی در میدان صنعت این شهر دچار حریق گسترده شد.

 به گزارش ایسنا، محمد رضا اکرمیان اظهار کرد: در این آتش سوزی که حدود ساعت 22 چهارشنبه شب در نزدیکی شهرک صنعتی سلیمان صباحی اتقاق افتاده بیش از 80 درصد از دو دستگاه تولید فرش ماشینی و انبار مواد اولیه شامل نخ و منسوجات در آتش سوخته است.

وی ادامه دادد: با اطلاع به موقع ماموران آتش نشانی آران و بیدگل در حدود ساعت یک بامداد آتش کارخانه به صورت کامل خاموش شده است.

اکرمیان با اشاره به اینکه برای مهار این آتش گسترده پنج دستگاه خودرو آتش نشانی آران و بیدگل، و شهرهای اطراف به همراه سه دستگاه تانکر آب و یک دستگاه لودر شهرداری مورد استفاده قرار گرفت، تصریح کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

رییس هیات امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی نیز گفت: در این آتش سوزی تقریبا تمامی بخش‌های فنی دو دستگاه فرش بافی و سجاده بافی و مقدار زیادی نخ و جوت در آتش سوخته است.

عبدالرحیم مفیدی خاطرنشان کرد: می‌توان پیش‌بینی کرد در این حادثه بیش از 20 میلیارد ریال خسارت به مالک شرکت فرش وارد شده است.