۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

کارخانه بیسکویت سازی طعمه حریق شد+عکس

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی گفت: عملیات مهار آتش سوزی واحد تولیدی بیسکویت در این شهرستان که بامداد امروز آغاز شد همچنان ادامه دارد.
کد خبر : ۳۲۸۱۷۹
صراط: مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی گفت: عملیات مهار آتش سوزی واحد تولیدی بیسکویت در این شهرستان که بامداد امروز آغاز شد همچنان ادامه دارد.

حسین جوانشیر عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام گروههای آتش نشانی خوی شامل چهار خودروی آبرسان، چند خودروی کمکی شهرداری و سپاه این شهرستان و همچنین گروهها امداد از فیرورق، ایواوغلی، دیزج دیز و سلماس به محل حادثه اعزام شده و و گسترش آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کرده اند.

وی ادامه داد: در چند ساعت اولیه حجم وسیع آتش مهار شده اما تا 10 ساعت بعد از این حادثه با وجود استفاده از 600 هزار لیتر آب همچنان عملیات اطفاء کامل این آتش سوزی بزرگ ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی گفت: افزون بر 50 درصد این واحد تولیدی بطور کامل طعمه حریق شده اما کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

وی افزود: علت اصلی این آتش سوزی و میزان خسارات وارده به این واحد در حال بررسی است.

شهرستان خوی با چهار ایستگاه آتش نشانی 32 آتش نشان دارد. مرکز شهرستان 375 هزار نفری خوی در فاصله 134 کیلومتری شمال ارومیه واقع است.

کارخانه بیسکویت سازی طعمه حریق شد+عکس