۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

تکذیب اعتصاب در یک بیمارستان

معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: خدمات رسانی در بیمارستان نمازی شیراز با مشکل مواجه نشده است.
کد خبر : ۳۲۷۹۲۳
صراط: معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: خدمات رسانی در بیمارستان نمازی شیراز با مشکل مواجه نشده است.

عبدالخالق کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هیچگونه مشکلی در خصوص خدمت رسانی بیمارستان نمازی ایجاد نشده، گفت: در حال حاضر تمام بخش ها و پرسنل بیمارستان نمازی مانند گذشته مشغول به خدمات رسانی هستند و اعتصاب صحت ندارد.

وی ادامه داد: چند روز پیش پرسنل بیمارستان از اینکه سازمانهای بیمه گر بدهی خود را پرداخت نکرده اند ناراحت شدند و بدون اینکه خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه شود درخواست ملاقات نماینده های خود با مسئولین علوم پزشکی را داشتند که انجام شد.

معاون درمان علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: به دلیل عدم پرداخت سازمانهای بیمه گر به علوم پزشکی، پرسنل این مجموعه طی بیش از ۸ ماه گذشته تنها حقوق دریافت کرده اند.

کشاورزی افزود: کارانه های پرسنل بیمارستان به دلیل عدم پرداخت بدهی تامین اجتماعی و خدمات درمانی به علوم پزشکی طی حدود یکسال گذشته پرداخت نشده است.

وی یادآور شد: طلب علوم پزشکی شیراز از سازمانهای بیمه گر ۷۵۰ میلیارد تومان است که با این وضعیت پرسنل و کادر درمان این مجموعه هیچگونه کم کاری در خدمات رسانی نداشته اند.

معاون درمان علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: در طی دو روز تعطیلی گذشته بیشترین تعداد عمل و بستری را در بیمارستان نمازی شیراز شاهد بودیم که نشان از این داد که پرسنل این بیمارستان برای خدمات رسانی کوتاهی نمی کنند.