۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

ناپدید شدن 4 نفر در جنگل های میاندورود

دهیار روستای دارابکلا با تأیید خبر ناپدید شدن چهار نفر از اهالی این روستا در جنگل دارابکلا گفت: اکیپ هلال‌احمر و اهالی این روستا در حال جست‌وجو در جنگل برای پیدا کردن این افراد هستند.
کد خبر : ۳۲۸۲۳۱
صراط: دهیار روستای دارابکلا با تأیید خبر ناپدید شدن چهار نفر از اهالی این روستا در جنگل دارابکلا گفت: اکیپ هلال‌احمر و اهالی این روستا در حال جست‌وجو در جنگل برای پیدا کردن این افراد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، بنا بر اخبار دریافتی از دهیاری روستای دارابکلای ظهر امروز چهار نفر از اهالی این روستا  به جنگل دارابکلا رفته که بر اثر تاریکی هوا و گرفتار شدن در بارش شدید باران از مسیر اصلی منحرف و گم‌شده‌اند.

محمد دباغیان دهیار روستای دارابکلا میاندورود امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندورود با تأیید خبر ناپدید شدن چهار نفر از اهالی این روستا در جنگل دارابکلا، اظهار کرد: اکیپ هلال‌ احمر و اهالی این روستا در حال جست‌وجو در جنگل برای پیدا کردن این افراد هستند.

دهیار روستای دارابکلا خاطرنشان کرد: طی تماس‌ دریافتی که چند ساعت پیش با این افراد برقرار شد، حال عمومی را مساعد اعلام کردند اما از مکان مشخص خود در جنگل اطلاعی ندارند که نیروهای کمکی همچنان در حال جست‌وجو هستند.

به گزارش فارس، وضعیت جوی ناپایدار به تدریج با بارندگی، ورزش باد شدید، رعد و برق همراه بوده که بارش باران در میاندورود نیز موجب آب‌گرفتگی معابر و قطع و وصل برق برخی از روستاهای این شهرستان شده است.

بارش باران که از عصر امروز در آسمان این استان آغاز شد، موجب آب‌گرفتگی شدید معابر در سطح شهر و روستا شده است.

هواشناسی مازندران طی اطلاعیه‌ای از روزهای گذشته اعلام کرد که در روزهای شنبه و یکشنبه با تقویت جریانات شمالی سطح زمین و سامانه ناپایدار سطح فوقانی از روز شنبه تا یکشنبه بر میزان بارندگی در سطح استان مازندران افزوده می‌شود و وضعیت دریا را مواج گزارش کرد.

رئیس پلیس راه مازندران نیز با اشاره به بارش باران در محورهای ساحلی این استان همچنین مناطق بالادست محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و سمنان ـ مازندران به‌ صورت مه‌آلود و لغزنده با کاهش دید عنوان کرد.

وضعیت جوی ناپایدار به تدریج با بارندگی، ورزش باد شدید، رعد و برق همراه بوده که بارش باران در شرق مازندران نیز موجب آب‌گرفتگی شدید معابر و قطع برق برخی مناطق شده است.