۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

جلوگیری صهیونیستها از پخش اذان

مقامات اسرائیلی امروز در منطقه ابودیس واقع در قدس اشغالی، بدون هیچگونه دلیلی از پخش اذان صبح در سه مسجد فلسطینی ها جلوگیری کردند.
کد خبر : ۳۳۱۶۳۴
صراط: مقامات اسرائیلی امروز در منطقه ابودیس واقع در قدس اشغالی، بدون هیچگونه دلیلی از پخش اذان صبح در سه مسجد فلسطینی ها جلوگیری کردند.

به گزارش قدس، مقامات اسرائیلی امروز در منطقه ابودیس واقع در قدس اشغالی، از پخش اذان صبح در سه مسجد مختلف جلاوگیری کردند.

"بسام بحر" یکی از مقامات کمیته محلی ابودیس اظهار کرد که نیروهای اسرائیلی پیش از طلوع خورشید به سه مسجد الرحمان، الطیبه و الجمیعا در این منطقه یورش بردند و به موذنین اطلاع دادند که پخش اذان از طریق بلندگوها ممنوع است.

وی افزود: نیروهای اسرائیلی درحالی اقدام به این کار کردند که هیچ دلیلی برای این ممنوعیت ارائه نکردند، آنها همچنین از وارد شدن فلسطینیان ساکن قدس شرقی به مسجد صلاح الدین برای ادای نماز صبح جلوگیری کردند.

بحر با محکوم کردن "این ممنوعیت غیرقابل توجیه" اظهار کرد: "اسرائیل در تمامی جنبه های زندگی فلسطینیان به آنها حمله می کند که محدودیت آزادی تردد و مختل کردن زندگی روزانه از طریق یورش و بازداشت شبانه جزو این حملات است."